czwartek, 7 kwietnia 2011

króliczka z marchewką i blackwork :)

Witajcie :)

Przedstawiam Wam króliczke z marchewką :)
Marchewkę zrobiłam tym samym sposobem co SOPELKI
Nie wiem dlaczego,ale akurat ta królisia wyjątkowo mi się podoba ;))
( zaraz,zaraz jak to było hmm..chyba "samochwała w kącie stała .........":))))





A teraz kolejny haft typu blackwork ,tym razem w kolorze yellow ;)

Tak wygląda woreczek z tym haftem :



I jeszcze jajo blackwork w kolorze green:)
Nie mogłam się oprzeć i musiałam je wyhaftować,ale nie mam jeszcze pomysłu do czego je wykorzystać :)


I na koniec chciałabym wam podziekować za wszystko co piszecie ,pewnie same dobrze wiecie jak uskrzydla każdy komentarz,każde choćby najmniejsze słówko :)
Serdeczne dzięki :))

24 komentarze:

  1. Ślicznosci u Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty to robisz ze wszystko tak pieknie wychodzi Ci??? :) echh gdybym chociaz w polowie umialabym tak robic.. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny woreczek i jajko! a królik tradycyjnie super! Ale ten woreczek chyba najbardziej mnie urzekł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczka elegantka :) mi też się baaardzo podoba i hafciki też piękne.Z jajka to można by było zrobić zawieszkę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super króliczyca,hafciki piękne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gustowny ten woreczek z motylkiem- śliczne wiosenne kolorki:-) A naburmuszona Królisia odlotowa oczywiście:-) brawo:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi się podoba - hafciki są przeurocze, a połączenie haftu z tą kolorową tkaniną jest rewelacyjne, że nie wspomnę o króliczku...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne te Twoje hafty Elu i świetnie wykorzystane. Woreczek przepiękny! Królisia urocza! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosenne a przedewszystkim śliczne są te prace blackwork. A królis jak zwykle cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kroliczyca ma swietna minke :) no i ubranko tez mi sie strasznie podoba (super uszyte),mam nadzieje ,ze kiedys tez tak sama z glowy beda szyla

    OdpowiedzUsuń
  11. Króliczka ma fajne klapnięte uszka.
    Jajko mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne dzieła stworzyłaś. Jajeczko bardzo mi się spodobało czy mogę się ukłonić po wzorek:))??

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalejesz kobieto !Podziel sie zapalem, checiami i pomyslami do pracy? a i przy okazji schematem motylka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kórliczka przepięna a nakrycie głowy powaliło mnie na kolana !!!
    Super !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleeeee królisia ma uszy długie! To jajo faktycznie jest pełne uroku, jak i woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne hafty! Najbardziej podoba mi się zielona pisaneczka... oczywiście Twoje królisie można rozpoznać, mają charakterek... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Królisia cudna, nie dziwię Ci się że pękasz z dumy :P A poza tym skromność nie jest w dzisiejszych czasach w cenie :PP Hafty też mi się bardzo podobają, a to mi przypomina że jeden taki rozpoczęty czeka na ukończenie... Pozdrawiam wiosennie (choć wietrznie :P)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobaja mi sie Twoje prace. Kroliczka super :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Króliczka świetna. Podoba mi się także ten haft. Wspaniały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdolna jesteś niesłychanie ;-) Prześliczne dekoracje!
    Pozdrawiam Cię Elu
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie, bo jestem u Ciebie pierwszy raz ;)

    piękne te twoje czary-mary ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu, królisia cud-miód :) z marcheweczką super pomysł. Ale woreczek mnie powalił, świetny! haftu nie pojmuje,pierwszy raz na oczy widzę, ale podziwiam, bo tworzy na prawdę fajny efekt. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...