wtorek, 22 marca 2011

Złośnica w zieleniach i łabędz :)

Witajcie :)
Dzisiaj kolejna złośnica ;)
Troszkę inna ,bo wykrój znowu uległ małej modyfikacji .Zrobiłam dłuższe uszy i wydłużyłam nieco korpus i nogi, dzięki temu króliczka ma ok.45 cm.




Jak juz wspominałam w którymś z wcześniejszych postów dopadła mnie wena twórcza i powstał łabędz ;)




w moim przypadku,to jest tak,że jak świeci słońce i robi się cieplej,ta ja budzę się do życia a w głowie mam pełno pomysłów ,(tylko nie nadążam z realizacją ;)
Miłego popołudnia i wieczoru Wam życzę :)

30 komentarzy:

  1. Ulala jaki dostojny łabędź! Jest piękny! Wręcz idealny! Chyba minkę królisi też trochę zminiłaś, bo dzisiejsza już rzeczywiście wygląda na złośnicę;) Pozdrawiamy przeciepło i słonecznie, niech Cię wena nie opuszcza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny łabędź , aż kwiczę z zachwytu.... !
    Króliczka równi cudna, a jaką ma słodką sukienusię.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności:)
    Super paseczki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku, krolikowna przesuperowa, ale ma bunczuczna minke, no tak masz racje, to prawdziwa zlosnica - ale za to naprawde patentowa modnisia z niej wyszla :)
    A labedz elegancki, spokojny, dostojny jak to na takiego krolewskiego ptaka przystalo - swietny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu słodka jest ta złośnica:) A łabędź piękny i dostojny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,Elu-'zlosnica' swietna-ma piekne,wiosenne ubranko-bardzo ja dopracowalas:-)
    Labedz tez przecudny.
    Pozdrawiam-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  7. Królisia ma słodką pelerynkę z kapturem. A łabędź jest zachwycający, kojarzy mi się z miłością więc w sam raz na tę wiosenną porę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczka złośnica rewelacyjna,ta pelerynka i sukienka cudne.Łabędź wyszedł taki zgrabny,że hej :)Pomysły masz naprawdę fajne,ja zawsze lubię tu zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Do ciebie zawsze milo zagladnac:)) Takie slicznosci tworzysz:)) Labedz cudny a krolisia... niezla z niej zlosnica;) w slicznej sukienusi i pelerynce:)))
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoj, faktycznie Twoja wena rozkwita pięknie na wiosnę! Królisia jest w prześlicznych kolorkach, a łąbądź świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaka cudna kroliczka :) ma identyczna minke jak moja coreczka gdy jej czegos zabraniam :D
    no wypisz wymaluj moja Ania ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udanie oddałaś wyraz pyszczka, ona mi samuraja też przypomina!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Królisia wygląda jak zamaskowany Czerwony Kapturek :). super jest :).

    Łabędź piękny :).

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem z dnia na dzien wieksza fanka Twoich (szczegolnie wkurzonych) krolikow
    widze, ze zabierasz sie za ptactwo :) labedz bardzo ksiezniczkowy
    buziole
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  15. Zielona złośnica cudna !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Łabędź świetny :)
    A królisia - no cóż, zła jak każda baba czasem :]
    Ale za to jaka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Króliczka, ma fajny grymas na twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Złośnica prześliczna,a kurteczka z kapturkiem cudna,pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna zajęczyca a łabędź piękny

    OdpowiedzUsuń
  20. wooowwwwwww!!!!!! łabędź zachwycający, a złośnica przeurocza, bardzo, ale to bardzo ładnie je poczyniłaś, ach aż zazdroszczę takiego talentu

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna pannica, a łabądź uroczy :-)
    Pozdrawiam słonecznie i zapraszam na candy do mnie : galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Króliczka zielona ze złości?;) Bardzo piekna i wiosenna, a pomysł na łabędzia mnie zaskoczył wyszedł cudny:) Była kiedyś taka bajka o księżniczce zaklętej w łabedzia, cos mi tak świta w głowie:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cuda! łabądek jest fantastyczny, a króliczyca ma takie wiosenne kolory! super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejne piekne rzeczy u Ciebie:) ehh gdybym ja tak umiala...

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, kochana króliczyca jest wspaniała !!! I do tego sama stoi??? Cudo.
    Łabędź rewelacja :)
    Pozdrawiam i podziwiam
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie, nie stoi sama ;) podpiera się łapkami,ale za to sama siedzi ;)))
    Dzięki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten króliczek jest boski ;o)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje prace jak zwykle cudne a króliczka ma charakterek...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kroliczka jest swietna,zastanawilam sie kogo mi z ta mina przypomina i doszlam do wniosku, ze wkurzona Bunie z Gumisiow ;)
    Labedz tez swietny, bardzo dostojny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. dlaczego nie pokazało mi dziabądka? Piękny jest

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...