wtorek, 8 marca 2011

wyniki candy :)

Witajcie :)
Zanim ogłoszę wyniki candy chciałabym wszystkim kobietom złożyć najserdeczniejsze życzenia ,szczęścia i miłości i aby każdy dzień był dniem kobiet ;)
Przyjmijcie ode mnie taki wirtualny bukiecik:)
A teraz wyniki candy.
Udało mi się opanować random.org tzn .wreszcie nauczyłam się wklejać toto na bloga;)
Random wylosował nr.18 ,

A pod tym numerkiem kryje się Agnes z bloga TIN-TIN

Agnes ,serdecznie Ci gratuluję i proszę o adres na który mogę wysłać nagrodę ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje za komentarze :))

24 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    również wszystkiego najlepszego w dniu naszego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) zycze aby ten Dzien minal Wam slodko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje przesyłam, niech się nowa właścicielka bardzo cieszy a Tobie dziękuję za miłą zabawę i tak śliczne rzeczy, które pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    i dziekuję za zabawę.
    Wszystkiego najlepszego w dniu naszego świeta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego, dziękujuę za zabawę i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawę Elu:) Też życzę Ci wszytkiego najlepszego w tym Naszym dniu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni,dzięki za zabawę,a najbardziej za CUDNE ZYCZENIA...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za życzenia :) Moc uścisków dla ciebie za tego słodkiego cukierasa :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu,Tobie również wszystkiego naj,naj,najlepszego!
    Dziękuję za fajną zabawę i gratuluje zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Congratulations, super gifts!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za zabawę i tobie moc buziaków i życzeń dzieńkobietowo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję wygranej :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej!Wszystkiego najlepszego wszystkim w Dzień Kobiet.Dziękuję za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dopiero dziś włączyłam komputer bo wczoraj mnie nie było cały dzień ;)
    Naprawdę ja ? Ale się cieszę :)))) I to w takie nasze święto wygrałam :)
    Bardzo się cieszę , dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
    Agnieszka /Tin-Tin

    Ps. Zaraz wyślę adres.

    OdpowiedzUsuń
  17. To jeszcze raz ja :) Proszę podaj mi twojego maila na który mam wysłać swój adres ;)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnieszko,odpisałam u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Buuu, a tak mi się podobało! Gratuluję i zazdroszczę zwyciężczyni! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwyciężczyni gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wylosowanej i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...