poniedziałek, 14 marca 2011

Wkurzony królik i zadowolona króliczka ;)

Witam Was wiosennie i słonecznie :)
Pokażę Wam dzisiaj wkurzonego i obrażonego na cały świat królika ;)
Miałam trochę mu tę minkę poprawić ,ale po namyśle doszłam do wniosku,że niech już zostanie tak jak jest,bo w sumie nawet fajny taki ;)


I jeszcze ciepła ( jakkolwiek to zabrzmi ) ,bo dosłownie przed chwileczką skończona króliczka ,


Tak prezentuje się z tyłu,


A takie ma zgrabne nóżki ;)

Tak mało dziś tekstu,bo jakoś nie mam natchnienia do pisania ,a poza tym jestem raczej małomówna ;)
Pozdrawiam i dziękuję za każde miłe słowo :)

42 komentarze:

  1. Śliczniutkie te królisie :)I ten wkurzony mimo wszystko wygląda sympatycznie :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! A nóżki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkurzony króliś jest świetny :D
    Strasznie mi się podoba jego minka :)
    A króliczka - piekną ma sukieneczkę i te kwiatuszki na nóżkach :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosenne te króliczki:) Śliczna parka z nich:) ona użmiechnitą, on nie:) cóż odminności się przyciagają!

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha rzeczywiscie krolik ma mine, ze bez kija ani przystap! Moze mu pogoda nie odpowiada? Wiosny mu sie chce na pewno.
    Krolika boska
    pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Superanckie wiosenne króliczki. Pięknie je uszyłaś i ubrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pan Królik, urocza taka grymaśna minka i kroliczka również super!!!Wiosenne kolorki, to co lubię!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. poniewaz ja tez malomowna,a wlasciwie malopismienna jestem to powiem tylko ze bardzo fajna wiosenna parka, mina onego genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziaki z nich,a co do miny króliczka to niestety nie jest nam ona obca-bo przecież my też się wkurzamy no i króliki tez mogą jak widać:)są świetne,świetne miny mają i cudownie wyglądaja!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zadowolona dziewczynka królicza jest prześliczna, te kolorki i wykonanie...Pięknie!
    Pozdrawiam
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie te króliczki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrana parka... pomysł na kwiatuszki na nóżkach króliczki świetny... bardzo mi się podobają Twoje prace! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna parka.Wlasnie z tak wyrazistymi minkami sa pelne uroku:-)
    Nie kazdy krolik musi byc zadowolony a kroliczka...obrazona-heeeeeeeeeee:-)))
    Fajner sa obydwa i w przeslicznych,wesolych kolorkach.
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne króliczki :)))Chłopczyk fajnie wygląda z tą minką także dobrze że mu nie zmieniałaś jej :)Królisia też śliczniutka taka wiosenna i wesoła :)

    Dziś odebrałam z poczty paczuszkę i była to od ciebie ta przesyłka :) Bardzo dziękuję za miłą zabawę i nagrodę :) Wszystko jest śliczne:) Jak mój Kubuś zobaczył tą laleczkę to powiedział że to jest dla niego i zaniósł i schował sobie w swoim łózeczku ;) Jak się nią już nacieszy to powieszę sobię ją w sypialni, jest śliczna :) i reszta także :)Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne są obydwoje,ale królis ma charakterek....to od razu widać śliczności...

    OdpowiedzUsuń
  16. jej jakie cudenka :* kochana gdybys miala kiedys ochote na wymianke zapraszam do sie bie :)
    sodalit-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne króliczki, a zwłaszcza wkurzony królik:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wiosenne króliśki !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne!
    Wkurzony urzekł mnie absolutnie;-)))
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Króliczki urocze bardzo mają pocieszne mordki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodkie - oba! I kolorki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Eeee ten króliś wcale nie wygląda na wkurzonego, jest bardzo sympatyczny. Naprawdę co raz ładniejsze te Twoje króliki i królisie, co raz ładniejsze wymyślasz im ubranka. Bardzo nam się wszystko podoba! Pozdrawiamy :)
    Ps. Elu, przepraszamy, ale jakieś kłopoty z internetem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodkie króliczki nawet ten wkurzony:) Ubranka śliczne, megakolorowe i pomysłowe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny ten wkurzony królik, taki zadziorny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne króliczki i jakie dopracowane :).

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczniutkie króliczki, a ten wkurzony, ma jakiś swój urok pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Króliki REWELACJA !!! Są tak klimatyczne, tak inne, tak urocze, że ... ech brak słów :) Pozdrawiam i podziwiam
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne,pozdrawiam i zapraszm do mnie bo tez niedawno zaczelam blogowanie:

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie te króliczki, tak dopracowane i delikatne ;o) Śliczności ;o)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne króliczki, sliczne:)dzięki za odwiedziny, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Elu wkurzony krolik bombowy jest dobrze ze go nie zmienialas, a kroliczka taka slodka- a te jej nozki to normalnie cudo;-)!Pozdrawiam popoludniowa pora, Zania

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny:)) nóżki naprawdę zgrabne a i sukienusia modna:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. czy ja moge sobie zdjecie wkurzonego krolika sciagnac i ogladac w trudnych chwilach ??? :) jego mina po porstu mnie rozwalila :)
    buziole
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuje Wam dziewczyny :)
    Agnieszko,jestem przeszczęśliwa,że Ci się podoba :)
    Pappu - jak tylko będę miała więcej czasu to pomyślimy o wymiance :)
    Mcdulka - w trudnych chwilach,to raczej trzeba jakieś przyjemne minki oglądac ,ale tak ,tak możesz;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Elu!!! Brak mi słów:) Cudne królisie:)
    Zapraszam do zabawy "Moje małe tajemnice", więcej informacji u mnie na blogu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super krulisie:))a ten wkurzony jest po prostu rewelacyjny:)))
    Zapraszam cie do zabawy "Moje male tajemnice"
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  38. Obydwa kroliczki przeslodziutkie:) minka "wqrzonego" najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Elu, u mnie wiele rzeczy dziala na odwrot :)
    dzieki za zezwolenie , oczywiscie skorzystam
    pozdrawiam serdecznie
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne króliki,a ten wkurzony jest super.

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne te Twoje królisie :-) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne!
    Słodkie
    i kochane
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...