piątek, 25 marca 2011

Jemiołek-moja interpretacja i mała królisia :)

Hej,hej :)
Jakis czas temu NIKA ogłosiła na swoim blogu wspaniałą akcję .O szczegółach można poczytać TUTAJ
Dołączyłam i ja ,dostałam śliczną sukieneczkę i doszyłam korpus .

można zobaczyc pozostałe jemiołki ( a dziewczyny naprawdę piękne jemiołki zrobiły) i kupić oczywiście :))

A to moja interpretacja:

I jeszcze zdjęcie zapożyczone z bloga Niki ,takie artystyczne :

I na koniec jeszcze mały królik :)
Sukieneczka na wieszaku czeka na przymiarkę ;)



A tu już królisia w pełnym rynsztunku :)

Miłego weekendu :))

23 komentarze:

  1. śliczna jest Twoja interpretacja jemiołka :)))


    a Królisia superowa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gębusię rozdziawiłam ;0 Twój jemiołek był pierwszy, który mi tam wpadł w oko! A królisia - istny cukiereczek, albo nie - różowa słodziutka pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jemiołek cudowny.Podziwiałam go już u Niki chociaż nie wiedziałam,że to Twój.Królisia jak zawsze śliczna,ta sukienka po prostu piękna i jaki fajny wieszak :)Również miłego weekendu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Królisia przesłodziutka,sukieneczka cudna;Jednym słowem CUDASY !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta królisia :) Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jrmiołek cudny a króliśka skradła moje serce od razu ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. PO raz kolejny musze powiedziec ze piekne rzeczy tworzysz:) Jemiolek superasny

    OdpowiedzUsuń
  8. Jemiołek rewelacyjny, taki subtelny i niezwykle urokliwy:) A królisia to istny cukiereczek! Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jemiołek uroczy. Ile artystek, tyle pomysłów.
    Królisia to już lata się nie może doczekać w tej kwiecistej sukience? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu, aniołek śliczny jest taki bardzo... anielski, a królisia cudnie dziewczęca, piękności, Żania

    OdpowiedzUsuń
  11. Sielsko- czarodziejsko:) Jak mówił mój przyjaciel:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jemiołka jest piękna ale to królisie mam chęć przytulić taka jest słodka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu Twój jemiołek jest śliczny!Taki delikatny, subtelny.Bardzo mi się od razu spodobał:)
    Ale Twoje króliczki to po prostu sama słodycz! Uwielbiam je!Co jeden to ładniejszy! CUDEŃKA!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny króliś,przepraszam królisia:) materialik na sukienke bardzo fajny, a czapeczka dodaje mu uroku:) A jemiołek bardzo nastrojowy i delikatny (zajrzałam na blog Niki i już wszystko rozumiem:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny Jemiołek : królisia w różowej sukience też niczego sobie , hm. Taka bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super Jemiołek!!! A Twoje królisie powalające i zachwycające.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniołek jest piękny i oryginalny ;-)) Królisia słodka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za wizytę:-) podziwiam Twoje wytworki-słodkie są:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...