poniedziałek, 28 marca 2011

haft "Blackwork"

Znacie taki haft ?
Przypadkowo znalazłam w sieci kilka wzorków, takich niezbyt dużych i niezbyt trudnych i wsiąkłam :0
Strasznie mi się to podoba .Niestety błędnie z góry założyłam,że będzie sie go robić dużo szybciej niz tradycyjne krzyżyki .Nieprawda ,zabiera sporo czasu ,przynajmniej mi ;))
Najpierw na warsztat poszła dama :

A juz w kolejce czeka sówka ,która jest znacznie łatwiejsza od damy i mam nadzieje szybko ją skończyć .Na zdjęciu kontury sówki :


Podoba Wam się ?
Pozdrawiam Was i bardzo dziękuję za komentarze :)
Ps.Postaram sie zamieścic tutorial na zawieszki z płyt ,ale nie wiem kiedy,myśle ,że w tym roku ;)))

32 komentarze:

  1. oo bardzo mi się podoba:) też jakiś czas temu trafiłam na takie hafciki i się "zakochałam" tylko ciągle nie mam odwagi za nie się zabrać, popodglądam u Ciebie to może się odważę:) a czy możesz podzielić się tymi wzorkami?
    marta.april79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. april79-wysłałam Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne... Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za typowym haftem krzyzykowym nie przepadam, za to wszelkie inne mnie urzekaja. Dama z kwiatami sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna dama, bardzo lubie takie hafty i od dawna planuje cos w tym stylu wydlubac, ale na razie na planach sie konczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ela- dama jest cudna, już kiedyś myślałam o tym hafcie, więc jak widzę Twoje cudo, to chyba się zawezmę i uderzę w ten haft;-) Pozdrawiam, Żania

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, ale nie mam cierpliwości, wolę krzyżyki :)Ale dama jest śliczna!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne, jestem pełna zachwytu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny hafcik. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. pokaż sówkę pokaż sówkę sówka sówka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze co zrobiłam jak zobaczyłam tą damę to aż krzyknęłam; ale fajne :) O tym hafcie nie słyszałam ale jestem bardzo ciekawa jak to się robi:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba z niecierpliwością czekam na sówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚLICZNA DAMA,zdolna "kobitka" z Ciebie,buziole i czekam dalej na sówkę

    OdpowiedzUsuń
  14. Dama jest piękna! I ślinka mi cieknie na sówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś kupiłam książkę Haft czarny KDC. Bardzo podoba mi się ten haft ale już kilka lat minęło odkąd ją mam i nic nie zdobiłam. Zaciekawiło mnie, że haft powstał jako konieczność, na przybrudzone kołnierzyki. Kiedyś niestety kobitki nie miały automatów tylko tary.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny haft,chętnie bym spróbowała ale niestety czasu ciągle mam za mało:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny, nigdy nie próbowałam. Na oko rzeczywiście wygląda na mniej czasochłonny niż tradycyjne krzyżyki, ale z doświadczenia wiem, że niezawsze jest to zgodne z rzeczywistością. To, co wygląda na proste okazuje się bardziej skomplikowane, a niekiedy te skomplikowane są łatwiejsze, niż się wydawało.
    Dama jest pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się podoba!!! Ta dama jest przepiękna! Aż chciałoby się spróbować, tylko ... odwagi brak:) Pozdrawiamy cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wzorki,nie wiem czy sie za nie zabiorę to chyba nie jest takie proste?;),wygladają prześlicznie,dama wyglada zachwycająco!
    Fajnie,że próbujesz nowych rzeczy!Chodzacy wulkan energii;)
    Zdrowiej szybko!
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana moc pozytywnej energii posyłam dla Ciebie !!!
    Nowości wspaniałe !!!
    Chyba dużo cierpliwości wymagały !?
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj bardzo mi sie podoba. Juz wyobrazilam sobie ta dame w innych kolorkach, np gramatowym lub czerwonym.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przyjemne te hafciki!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne te hafciki:) A suknie ma cudną:)Może kiedyś spróbuje tekigo hafciku, ale wydaje się byc faktycznie trudny!:)
    P.S. Ela pisze komentarz i patrze, a tu świetny zegar z giętkimi wzkazowkami:) Nie widziałam takiego nigdy:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. it's a beautiful
    http://www.lebamboledirosita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Elu tak jak pisałam zaczęłam od motylka i już gotowego możesz zobaczyć u mnie na blogu, fajnie się wyszywało i wcale nie tak trudno jak początkowo myślałam, choć myślę że przy większych projektach jest dużo trudniej. teraz chyba zabiorę się za tą damę bo u Ciebie wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna jest ta dama. też ją kiedyś wyszyłam i widziałam inne tej serii, więc może kiedyś będzie miała koleżanki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam w planach wyszyć kiedyś tą damę ale kiedy ...

    Sówka na pewno też będzie fajniutka :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Dokładnie na te same dwa motywy mam ochotę:) Pięknie ci wyszły to się pewnie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna dama czy mogę prosic o wzory blackwork dslotala@o2.pl polecam w zamian mojego chomika dslotala

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta damę też zrobiłam ciężko było . Cudne to są hafty polecam tą strunkę http://manualidades.facilisimo.com/foros/punto-de-cruz/blackwork-esquemas_399319.html

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja skusiłam się na tą damę. Wyszywało się cudnie, chociaż bez schematu, tylko z Twojego zdjęcia :) i jak to u mnie bywa wprowadziłam kilka przeróbek ;) Kolejny haft Blackwork już mam w planach. Pozdraiwam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...