środa, 16 marca 2011

A dzisiaj coś o mnie ;)

Hej,hej,to znowu ja ;)
MONIKA i ASIA zaprosiły mnie do zabawy "Moje małe tajemnice.."
Zabawa polega na napisaniu o sobie paru rzeczy ,których jeszcze o mnie nie wiecie :)
To zaczynamy :)
1.Potrafię bez problemu i w normalnym tempie pisać w lustrzanym odbiciu ,do tej pory myślałam,że tylko ja ,ale okazało się,że umie tak jeszcze Magda-Milmato

2.Dawno,dawno temu skończyłam szkołę o profilu "krawiec odzieży damskiej lekkiej ",a więc jestem krawcową :) Nie lubię i nigdy nie lubiłam szyć ubrań i chyba nawet nie umiem ;)
3.Kocham słodycze i widać to po mnie ;)
4.Czytam,czytam,czytam .... lubię Chmielewską i Christie ,
5.Lubię szanty i muzykę organową
6.Nie umiem pływać ;(
7.Mimo wieku ;) Uwielbiam gry Heroes i Settlers :)
8.Jestem obowiązkowa i punktualna .
Nuda panie...:)
Chyba trzeba kogoś zaprosić dalej do zabawy ,to zapraszam :

A w następnym poście pokażę zawieszki z płyt CD,bo miałam przypływ weny twórczej;))

12 komentarzy:

  1. :) luzik, ja też nie umiem plywac, a z kilogramami...zwalam wszystko na powolny metabolizm, ktory pracuje odwrotnie proporcjonalnie do ilości zjedzonej czekolady:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tym pismem w lustrzanym odbiciu to istna bomba:)!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, fajnie że jest ktoś, kto umie tak pisać jak ja! Jeszcze nie znalazłam nikogo takiego, jesteś pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawych rzeczy można się o Tobie dowiedzieć :) Ja niestety tez uwielbiam słodycze, uwielbiam piec ciasta i niestety po mnie też to widać. Ale dlaczego mamy sobie odmawiać coś co kochamy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna umiejętność z tym pisaniem w lustrzanym odbiciu! Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie dowiedziec sie o Tobei nowych rzeczy ;));)
    Rowna z Ciebie babeczka ;)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  8. ABily - Moj metabolizm jest identyczny jak Twój w takim razie ;))
    Monika - dzięki :)
    KasiaN -to jesteśmy już trzy :)
    Agnes - co racja to racja :)
    Ania S - nie ma za co :)))
    Aniu i Kasiu - dzięki :)
    Asiu dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze dziękuję za zaproszenie :)
    Po drugie- to pisanie, rewelacja, nawet nie wiedziałam że są ludzie którzy umieją tak pisać, gratuluję.
    Po trzecie - fajnie dowiedzieć się tyle ciekawych rzeczy o innych blogowiczkach.
    Pozdrawiam
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  10. w kilku punktach jesteśmy podobne do siebie :). A co do pisania wspak, to też znam kobietkę, która potrafi tak pisać, ba ona nawet szybko mówi od tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że podobną szkołę kończyłyśmy , tylko ja - krawiectwo ciężkie ;) Podziwiam osoby które umieją pisać w lustrzanym odbiciu, ja nie potrafię ;)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  12. asia - dzięki :))
    Anula - mówić wspak,to już chyba wyższa szkoła jazdy ;))
    Aga - dzięki :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...