piątek, 4 lutego 2011

wieszak na papier i zwierz :D

Dzisiaj z innej beczki ,a mianowicie kiedyś widziałam na jakiejś stronce wieszak na papier toaletowy ,obejrzałam,pomyślałam,że fajne i na tym sie skończyło . Niedawno przypomniało mi się o tymże wieszaku,ale strony oczywiście już nie mogłam znalezc,żeby sobie przypomniec jak to mniej więcej wyglądało .
Ale z drugiej strony to żadna filozofia :D
więc powstał :






A teraz zwierzę bliżej nieokreślonego gatunku :)To miał być kot,ale coś mi nie pasuje w jego mordce ,już bardziej rysia przypomina ,ale znów uszy nie takie :)Więc może to jednak kot ? :))
A na łapce usiadł motylek :D
A teraz chyba wezmę się za zmianę wyglądu bloga ,bo już mam dość tego brązu i beżu :)
Pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. Bardzo fajny wieszak. Piekny material.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tym wieszakiem na papier! Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysl z tym wieszakiem na papier:) kotek jest taki jaki powinien byc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. elu,
    widze,ze szalenstwo na zielono u Ciebie :) normalnie wiosna pachnie
    kotek mi przypomina krolika, ale moze to dlatego, ze szyjesz takie sliczne kroliczeta i mam juz to wryte w glowie :)
    pozdrawiam cieplo
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieszaczek świetny !!!
    Koto - zwierz milusi ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet jesli to nie kot, to i tak jest super, wieszak też. Rzeczywiście Princess i Princesa, przypomina króliczka, ale i tak jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieszak - rewelacja !!! Zwierz tez super :)))
    Zapraszam po wyróżnienie :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancki wieszaczek:) Śliczny materiał i bardzo staranne wykonanie.
    I mnie kotek z króliczkiem skojarzył się na pierwszy rzut oka,ale czy to ważne...Cudny jest i to się liczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. po pierwsze piekne kolory na blogu :) zielen to moj ukochany kolor ,zrobilo sie wiosennie :D
    wieszak z piapierem bardzo pomyslowy,jeszcze n igdzie takiego nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu, ale u Ciebie wiosennie się zrobiło! Wieszak jest świetny, bardzo elegancki. A kot ... hmmm może to krzyżówka dzikiego gatunku kota z kotem domowym ;) Zresztą nieważne, ważne że przesympatyczny :) No i motylek uroczy :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł z tym wieszakiem!:) a kot-ryś jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej no ten pomysł na wieszak dość oryginalny :) a ten stworek to trochę króliko-kot :) bo te wąski i gruszkowata mordka tak jakoś mi króliczka przypominają :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jk u ciebie zieloniutko,aż napawa optymizmem'a te cudeńka jak zwykle wymyślne i super,a cacko na papier super...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny materiał w praktycznej formie zagości teraz w łazience:) Ja również dziękuję za wspólną zabawę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wieszak na papier toaletowy wyszedł ci super. Bardzo podoba mi się materiał. Znam ten patent, ale sama jeszcze nie mogę się zebrać do jego uszycia.
    A zwierzątko jest obłędne :) Kota przypomina, ale takiego bardziej dzikiego.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Wieszak na papier jest rewelacyjny, a kot przecudnej urody:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam.Zajrzałam tu po raz pierwszy i nie mogę oczu oderwać.Ten wieszak na papier jest taki stylowy po prostu elegancki zresztą tak jak wszystko inne.Kotek też świetny i rzeczywiście przypomina rysia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wieszak to już wiesz, że fajny, ale kocio to mi jakoś królika przypomina ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Toaletowy wieszak jest pomysłowy i bardzo ładny, też już gdzieś w sieci widziałam, ale nie pamiętam gdzie. Tobie wyszedł śliczny ;-)) Zwierz...Przypomina mi kociaka ;-)) Po prostu uroczy i przytulaśny i wywołuje przyjemny uśmiech na twarzy ;-))
    P.S. jak tu zielono, ciepło i optymistycznie wiosennie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Elu, wieszak na papier pięknie łazienkowy, a kociak-zwierz cudny, policzki wywołały uśmiech na mej twarzy,słodki jest, to chyba przez tego motylka na łapce;-) Zrobiło się u Ciebie bardzo relaksująco- zieleń, zieleń... Żania

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wieszak :) i dodatkowa rolka papieru zawsze pod ręką - fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wieszaczek super :) Za mną chodzi już kilka lat i nie umiem się zabrać za niego ;) Ja mam wzory na takie haftowane wieszaczki :)
    Zwierzątko słodkie :) Kociaczek :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  23. Wieszak też zgapię, bo super wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...