czwartek, 24 lutego 2011

Szybkie candy :)

Witajcie :)
Liczba osób obserwujących mój blog przekroczyła setkę i z tej okazji takie szybciutkie candy.


W skład nagrody wchodzą :

Śpioszek,którego można powiesić ,bo w łapce ma sznureczek ,


woreczek na przydasie i"niby" kosmetyczka,która nie jest usztywniana :)


oraz broszka ,którą już kiedyś pokazywałam i koronkowe serduszko :)
Zasady sa ogólnie znane,to już nie będę pisać :) Oczywiście osoby bez bloga też zapraszam ,tylko zostawcie swój e-mail:)
A losowanie będzie 8 marca :)
Serdecznie zapraszam :)

73 komentarze:

  1. Oooo, czyżbym była pierwsza???
    Poproszę i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka,zapiszę się i ja;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. to i ja się zapiszę:D normalnie hazardzistka jestem już :D

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja się wpiszę :) 8 marca mam swoje święto- nie tylko kobiece :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, ja ja zapisuje się- śliczności serwujesz i życzę ci miłegi dalszego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, to ja też się oczywiście zapisuję, jako jedna z tej setki ;)
    Link zaraz będzie na http://kaniewska.pl/blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się zapisać!!!!!:)))))
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiscie zapisuje sie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez sie zapisuje ;) Sciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnych pewnie będzie dużo, ale szczęścia spróbować trzeba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej okazji nie mogę przepuścić i również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja staję w kolejce:) Pozdrawiam serdecnziei zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sie zapisuje!!! bez dwoch zdan!
    pozdrawiam
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkości, którym ciężko się oprzeć.
    Zapisuję się koniecznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuję się,wszystko masz śliczne ! cały twój blog to dla mnie wielka inspiracja! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również się dopisuję do zabawy :)

    Miłego dnia :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  17. Grzech się nie zapisać ;) Z najewiększą przyjemnością staję w kolejeczce po te cuda :)
    Pozdrawiam gorąco i życzę miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się i ja w kolejce po te cuda:) A broszka jest zachycająca:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne nagrody, a śpioszek jest taki... no taki bobasowato-uroczy! Cudny! Dołączam z wielkim apetytem na Twoje nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na takie slodycze to tez sie chetnie zapisze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przejść obojętnie nie potrafię ;-)) Więc się ustawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie Twoje nagrody są przepiękne. Oczywiście, że się zapisuje na Twoje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przesłodki ten śpioszek :) Staję grzecznie w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. piekne slodkosci :) pewnie ,ze zglaszam sie na candy na moim ulubionym blogu !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śpioszek jest przeuroczy!! Z miłą chęcia się zapisuję!!

    OdpowiedzUsuń
  26. no to jestem i ja :) vivi22@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Śpioszek jest śliczny, a broszka idealnie pasowałaby do mojej kremowej wiosennej sukienki! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne nagrody, już ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudny ten śpioszek!!! może w końcu mi się poszczęści :) pozdrawiam i zapraszam na swoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No to ja też się przyłączam do zabawy.
    Pozdrawiam:-D

    OdpowiedzUsuń
  31. cudny śpioszek :) reszta też :) staję w kolejce:)
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się z przyjemnością na Twoje Candy. Cukierek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  33. O jaki słodki dzidziuś, moja córcia od razu by go pokochala. Stoje już w kolejce i czekam niecierpliwie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzień Dobry

    Śpioszki do tej pory w oku posiadałam ale chętnie swój e-mail wpisałam.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudności. Też się zapisuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Я бы хотела принять участие! =)
    http://hope-toys.blogspot.com/ - ссылка на левой панельке
    Я из России =)

    I`d like to take part
    http://hope-toys.blogspot.com/ - the link is on the left panel
    I`m from Russia =)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczości jak zwykle... i gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie sposób przejść obojętnie =}
    Spróbuję szczęścia i ja.
    Pozdrawiam
    keisa88@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też się zgłaszam!Nigdy nie udało mi się wygrać żadnego candy i byłabym bardzo szczęśliwa,gdyby te cudeńka trafiły właśnie do mnie;)!pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. mmm i ja się chętnie dopisuję:) pozdrawiam z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  42. i ja dołączam do tak długiej kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  43. pieknosci! Ja tez sie ustawie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Matuś, jakie cuda! Głupio tak za pięć dwunasta ale dziś Twój blog odkryłam i staję w kolejce oczywiście. A teraz idę sobie czytać.

    OdpowiedzUsuń
  45. Śpioszka nie mogę opuścić...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię swoją propozycję!
    Piękne rzeczy robisz.
    Dodaj mnie do pretendentów do wygrania.
    http://intheorderofthings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. spróbuję i ja szczęścia :) bo śliczny ten aniołeczek :)

    aniolowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześliczne candy!!!
    Cudne fanty!!!
    Ja tez się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękności! Ustawiam się skromnie w kolejce.
    Pozdrawiam,
    Ania andziulkaaug@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja chcę takiego śpioszka :) Grzecznie sie ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Takiego slodziaka z checia bym przygarnela.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie można przejść obojętnie, takie piękne słodkości do wygrania:) Staję grzecznie i czekam moze w końcu się uda...
    Zapraszam również do siebie na candy.
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. congratulations!
    I hope I'm feeling lucky :)

    OdpowiedzUsuń
  54. obowiazkowo sie zapisuje :) i zapraszam do siebie
    sodalit-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. to ja też bardzo chętnie się zapisuję i czekam z niecierpliwością na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam nadzieję, że to mi się uda przygarnąć te cudeńka :).

    OdpowiedzUsuń
  57. Z chęcią dopiszę się do tej listy oczekujących na szczęście w losowaniu... Z boku mojego blogu napiszę o Twoim candy. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też :) Cudny śpioszek.
    Info na www.szydelkadwa.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Rewelacyjne prezenty przygotowałaś. Od Śpioszka oczu nie można oderwać :D Z przyjemnością ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny,idealny przytulasek dla mojej córeczki:)może akurat tym razem się uda:))pozdrawiam
    orchidea2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładne chetnie to przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  62. nice to know ya
    your bunny is beautiful and I love the hearts
    I unite myself to your followers and your flyer is on my blog
    a hug
    if you have time to visit passes
    http://www.lebamboledirosita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. rewelacyjny spioszek szybciutko sie zapisuje i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo chętnie dołączę... śpioszek jest kochany!

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie potrafię robic takich cudeniek...moze szczęście usmiechnie sie do mnie.Zycze dalszego blogowania i pokazuj Twoje dzieła rączek.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  66. Śpioszek cudniasty, miło by było go przytulić :-)
    Informacje o candy możesz zobaczyć tu: http://ewcikblog.blogspot.com/
    A moje prace tu: http://www.ewcik.cba.pl/index.php
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. To ja też się zglaszam :) Tak na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Same śliczności. Ustawię się w kolejce i ja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Na samiutkim końcu i ja do chętnych dołączam...
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeszcze ja, jeszcze ja! :) Może ostatnie miejsce przyniesie mi szczęście?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...