niedziela, 13 lutego 2011

Kula i dzwoneczek :)

Mam już swoją olbrzymią kulę kwiatową :)
Jestem z niej bardzo ,bardzo zadowolona !
Dziękuje Ci IQ7 ,dzięki Twojemu kursikowi spróbowałam techniki,o której wcześniej nie miałam pojęcia ,i jak widac opłacało się :)



Moge już pokazać swój dzwoneczek jaki wykonałam na konkurs w Kapryśnych inspiracjach
Dziękuje Ci Agnieszko za fajna zabawę ,dzięki temu mam swój własny dzwoneczek ;0
A w ogóle to muszę powiedzieć,że dziewczyny wykonały takie cudeńka, że szok !
Dodam jeszcze,że jak się kliknie w zdjęcie ,to się trochę powiększy,nie wiem czemu mi takie małe wychodzą .
Dziękuje Wam za komentarze :) i pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Zdolniacha z Ciebie pod każdym względem! Brawo! Jesteśmy pod wrażeniem :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kula kwiatowawyszla swietnie:) jeszcze za nia nie zabralam sie... ale na pewno tez zrobie taka bo wyglada b.ladnie (hehe jak tylko zakupie papier) dzwoneczek rowniez wykonany super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszła ta kula,a dzwoneczek śliczniusi

    OdpowiedzUsuń
  4. robotka zaczeta- robotka skonczona, nie jak u mnie ;)
    usciski
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kula wyszła Ci świetnie;a dzwoneczek też pięknie wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ cudna kula, pięknie się prezentuje, dzwoneczek też fajniutki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Cieszę się, że sprawiłam Ci radość! Kula wyszła Ci pięknie i znalazła wyjątkowe miejsce!... u mnie w domu też wisi na lampie, tylko na stojącej... dzwoneczek też jest śliczny!zdolna bestyjka z Ciebie! pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kula wspaniała !!!
    Konkursy to fajna sprawa ;-) dziękuję za udział w moim !
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Kula faktycznie robi wrażenie. Świetnie Ci Elu wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Kula wyszła rewelacyjnie, a dzwoneczek jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem krótko kula i dzwoneczek śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj dawno u Ciebie nie byłam a tu tyle cudowności,wszystko śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej jestem u Ciebie po raz pierwszy, kwiat wyszedł bosko, wszystko ładnie robisz. Tylko podpowiem, że ta kula kwiatowa fachowo nazywa się KUSUDAMA - wiem ile to pracy bo sama takie tworzyłam rok temu, więc tym bardziej podziwiam.
    Zapraszam na mojego bloga.
    marysienka

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kula, a dzwoneczek wprost przepiękny
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje Wam za miłe słowa :)
    Czarownica- ja zrobiłam z kartek do drukarki ,oczywiście musiałam przyciąć,żeby wyszły kwadraty ,także do dzieła :)
    Marysieńka żaden ze mnie fachowiec jezeli chodzi o origami,dlatego tez uzywam niefachowych nazw ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super kula!!!!!!! Swietnie Ci wyszla! I ten dzwoneczek!!! Zdolna bestia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta kula :) i chyba trudno się ją robi co? przynajmniej na to wyglada, ale jest cudowny efekt :)
    Dzwoneczek też jest śliczny :) Muszę sobie kiedyś taki zrobić ;)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnes-jest sporo składania i sklejania ,ale wbrew pozorom nie jest to skomplikowane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej,Elu:-)
    Dzieki za wizyte w moim blogu i za to,ze 'zostalas',co niezwlocznie odwzajemniam niniejszym:-)
    Bardzo mi sie podoba Twoj Zielony Blog-piekna szatka graf. i piekne rzeczy tu widze-chociazby 'dzwoneczek',ktory mnie naprawde urzekl:-)
    Bede czestym gosciem u Ciebie na pewno,poniewaz zawsze staram sie byc z komentarzami dla moich ulubionych blogow na biezaco.
    Pytalas o moje obrazki-wszystkie prace w moim blogu sa moimi pomyslami i moim wykonawstwem,jesli z tym jest problem,zlecam innym pracowniom,jak np-jeszcze nie mam pieca do ceramiki,nawet dla malych form,ale zmierzam w tym kierunku,jak rowniez na pewno nie zrobilabym nic witrazowego,ale wiele rzeczy w tym zakresie zaprojektowalam sama a wykonala mi to pracownia.
    -Pozdrawiam cieplutko-Halinka-

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...