poniedziałek, 28 lutego 2011

króliczka z noskiem i ubranka dla zabawek

Witajcie :)Kiedy ostatnim razem pokazywałam królikowate laleczki kilka z was sugerowało,żeby zrobić im nosek ,co też uczyniłam :) (Przy okazji zmieniłam jej nogi ,ale nie będę już więcej tego robić ,bo zaczęła się upodabniać do tildowego królika :))
Wracając do noska ,to wydaje mi się ,że faktycznie z noskiem o niebo lepiej wygląda ,także bardzo Wam dziękuję za podpowiedz:)) Ja zawsze jestem otwarta na wszelkie sugestie :)





Gdyby ktoś miał ochotę na stworzenie ubranek dla zabawek dzieci z domu dziecka , to TUTAJ szczegóły .Ja postaram się trochę uszyć ,chociaż ciężko u mnie z modelkami w postaci lalek ;))


I na koniec jeszcze korzystając z uprzejmości Bestyjeczki wstawiłąm sobie taki oto banerek :
Dostać wyróżnienie,to rzecz szalenie miła ,jednakże nieco kłopotliwa,ponieważ ,jak już wcześniej pisałam nie potrafię wyróżnić tylko kilku blogów,a z drugiej strony nie czuję się komfortowo zatrzymując je u siebie i nie przekazując dalej.Także dlatego taka moja decyzja i mam nadzieję ,że nikt nie poczuje się urażony :)
Za te wyróżnienia ,które dostałam jeszcze raz dziękuję z całego serca :)
Pozdrawiam nowych obserwatorów ,i tych "starych " też oczywiście :) :)

18 komentarzy:

  1. HEJ,Elu:-)
    Te kroliczki zawsze beda przypominac nieco 'tildowe'-nie da sie tego uniknac.To samo jest z tymi lalkami,ktore robie.Za wszelka cene staram sie,zeby to byly MOJE lalki a nie T.Finnanger a jednak,mimo zmienionej formy i wygladu,czy kolorow.zawsze przypominaja wzorcowa 'tilde'.Nie ma na to rady i trzeba sie z tym pogodzic.Wlasnie dzis rozmawialam z jedna z Blogowiczek na GG o 'prawach autorskich' T.Finnanger,ktore sa tak niejasne a ktorych nie mozna nawet skonsultowac i otrzymac dokumentu w pelnymm brzmieniu,poniewaz autorka sie 'ukrywa'-kontakt z nia jest tylko przez *Panduro Hobby* i wylacznie w sprawie wzornictwa jej materialow a ludzie nadal nie wiedza,czy nie czyna szkody,sprzedajac wlasne lalki,gdy nieco sa podobne do jej.Tak byc nie powinno i jest to nie fair.
    Nosek kroliczka jest cudek i to jest na pewno TWOJ kroliczek,Elu:-)
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, króliczek jest piękny, słodki jak cukiereczek. Szczerze, rzeczywiście z noskiem wygląda lepiej :) Przesympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten królik, i dobrze, że taki Twój. Bo takie jak moje i podobne, to są już wszędzie, niedługo nawet z lodówki wyskoczą , hihi.
    Prześliczna kolorystyka, podziwiam, podziwiam i życzę powodzenia w moim Candy, a Twój blog już obserwuję :)
    Pozdrawiam
    mary

    OdpowiedzUsuń
  4. Królik jest prześliczny ! I bardzo dobrze , że taki inny, taki Twój. Bo takie jak moje to są wszędzie, i niedługo z lodówki wyskoczą :) Bardzo fajna kolorystyka, cały uroczy. Podziwiam !!! I życzę powodzenia w moim Candy, a Twój blog już obserwuję :)
    Pozdrawiam
    mary

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny króliczek :) I faktycznie z noskiem jakis taki sympatyczniejszy sie wydaje :)
    A nogi chyba jednak wolałam w poprzedniej wersji

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten króliś jest śłiczny:)Poprostu je kocham .Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny króliczek, ale faktycznie z tymi nóżkami zaczyna przypominać tego Tildowego. Nosek zaś jest słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak stara jestem, tak chetnie bym ta kroliczke porwala i przytulila :D Ma strasznie slodki i sympatyczny wyraz "twarzy"

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknego królika stworzyłaś Elu i faktycznie z noskiem lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Króliczka bardzo słodziutka taka różowiutka no i ta jej minka...jednym słowem cukierek po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziutka bardzo ta Twoja królisia :) Minkę ma taką troszkę smutną,zamyśloną...Od razu ma się ochotę ją przytulić!
    Pozdrawiam serdecznie
    Ach,przepraszam,zapomniałam Ci podziękować za namiary programu,w którym tworzy się kolaże. Jeszcze nie próbowałam,ale napewno się przyda.Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i sie doczekalam kroliczka :) super sliczny
    pozdrawiam
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Z noskiem taki slodki sie zrobil ;)

    Sciskam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny delikatny pudrowy króliczek.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Króliczka przecudna !!!
    Już nie mogę się doczekać wiosny kiedy będziemy mogły spotykać się osobiście, wtedy pooglądam i nacieszę oczy Twoimi pracami na "żywo"
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny królis z pięknym noskiem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...