środa, 23 lutego 2011

kolejne wyróżnienia :)

Jakiś czas temu Theyooka-Marta zaprosiła mnie do siebie po piękne słoneczne wyróżnienie :)
Marta, serdecznie Ci za nie dziękuję :)


I drugie piękne różane wyróżnienie dostałam od Marlen
Marlen ,bardzo ,bardzo Ci dziekuje :)

Znowu jednak złamię zasady i nie wyróżnię 10 blogów , ponieważ nie mogłabym wybrać kilku blogów spośród tych wielu,które obserwuję ,na których pisze komentarze,a nawet jak nie piszę ,to zaglądam .Wszystkie tworzycie piękne rzeczy ,wkładacie w nie mnóstwo pracy i serca ,zaglądam do Was z przyjemnościa i podziwiam :)
Dlatego ,wyróżnienie przekazuję wszystkim blogom,które obserwuję ;)
Jeszcze raz Wam dziewczyny dziękuje z całego serca ;)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję,całkowicie się z Tobą zgadzam:)
    Elu serdeczne pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu gratulujemy wyróżnień! Mamy na ten temat takie samo zdanie :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki na patyczkach są bombowe ! zajączek także świetny :))
    Widzę, że nie ja jedna złamałam zasady :D
    Ale, to dobrze, bo przyjmując takie zasady, na blogach w niedługim czasie, nie byłoby nic więcej, oprócz wyróżnień :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnień :)ja zawsze do Ciebie z przyjemnością zaglądam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu zaslugujsze na wyroznienia!!!
    pozdrawiam bardzo serdecznie
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...