czwartek, 10 lutego 2011

Jak uszyć mysz , kosmetyczka i postępy ;)

Dziś taka krótka fotorelacja z powstawania myszki ,myślę,że na zdjęciach dobrze widać poszczególne etapy :) Tylko jakośc tych zdjęć do kitu (przepraszam ):)












Tak wygląda gotowa myszka :


W tak zwanym międzyczasie ,czyli między myszą a kusudamą machnęłam sobie kosmetyczkę :)
Jest bardzo pojemna i nawet ma podszewkę ;)


I na koniec moje postępy w robieniu kuli kwiatowej .Mam już/dopiero 7 kwiatów :)
Także powoli,ale do przodu i tego się będę trzymać ;))
Pozdrowionka :)

26 komentarzy:

  1. Cudna mysza!!!
    Reszta prac też;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśna ta myszka i kosmetyczka.
    Trzymam kciuki za kwiatki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszka urocza, a kosmetyczka super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna myszka i fajny kursik, jak dla mnie czytelny:)))kosnetyczka fajna w slicznych kolorkach:))no czekam na kule kwiatowa:))moze ja tez tako sprobuje zrobic:P
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten kursik,nawet nie myślałam,że tak łatwo można ją uszyć,jutro wyciągam maszynę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie pokazałas jak zrobic myszke!!!!A kosmetyczka super wygląda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosty i fajny kursik :) A kosmetyczka rewelacyjna! Świetna tkanina i fason! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kursik i jego efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Elu, Twoje zwierzaki sa bardzo fajne :) ja jestem fanka krolikow Twych, ale mysz niczego sobie :)
    tak z ciekawosci-ile kwiatow potzrebujesz do kuli kwiatowej???
    usciski
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  10. Kursik bardzo przydatny;widzę także że kwiatuszków przybywa;ja chciałam córkę zaangażować do kusudamy,ale uciekła mi do babci na ferie i jak na razie nici mi pozostały

    OdpowiedzUsuń
  11. oj jak ja lubię takie fotorelacje a ponieważ właśnie odkurzam swoją maszynę, pozwolę sobie "skopiować" myszkę. twoja jest słodka

    OdpowiedzUsuń
  12. 1Myszka boska a z projektu napewno kiedyś skorzystam:)
    2Życzę powodzenia w tworzeniu kuli:)
    www.ewarthome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a czy ta myszka bedzie teraz sie bawic z jakims kotkiem??? ;) tez kiedys bawilam sie w papierowa kule kwiatowa ,ale moja Emila szybko sie z nia rozprawila :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mcdulka-do jednej kuli potrzeba 12 kwiatków :)
    April79-z chęcią zobaczę efekty twojej pracy ;))
    Majowa2-nie mam kotka niestety :(
    Serdecznie Wam dziękuję ,że sprawiacie mi tyle radości swymi komentarzami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta myszka:)Czekam na zdjęcia kuli z kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kursik, bardzo się przyda. Kosmetyczka super.

    OdpowiedzUsuń
  17. eeee to spoko maroko :) juz jestes po polowie, teraz to juz z gorki...na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kot już był, jest i myszka, zresztą bardzo urocza. Ma fajne pasiaste uszka i ogonek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mysza super - prosta i efektowna, a kosmetyczka urocza:), powodzenia w kompletowaniu kwiatów do kuli. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest ta mycha ;-D I kosmetyczka śliczna i papierowa kula też ciekawie się zapowiada ;-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kursik napewno się przyda
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodka myszka :) No jak moja Weronika ją zobaczy to zaraz będzie chciała żebym jej uszyła ;) Dziękuję za kursik :)
    Kosmetyczka super :) No widzę tutaj postępy kuli, ślicznie się zapowiada :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  23. Uszyłam mysz ręcznie, dziekuje za pomysł! ; )))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...