poniedziałek, 7 lutego 2011

głosowanie i kusudama


Od wczoraj można głosować na najpiękniejszą zawieszke -dzwoneczek TUTAJ
Wzięłam udział w tej fajnej zabawie :) ale jak zobaczyłam jakie cudeńka dziewczyny zrobiły to nastąpił u mnie opad szczęki ;)
Zapraszam zatem do głosowania i ogladania :)

A TUTAJ kursik na kwiatowa kulę i niespodzianka.
Kurs jest czytelny i nawet ja sobie z nim poradziłam .
Piszę "nawet ja ",bo nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z origami .Chociaż jak tak teraz myślę ,to wydaje mi sie ,że kiedyś zrobiłam łódkę z papieru ;)
Narazie zrobiłam 3 kwiatki ,a potrzebne jest 12 na jedną kwiatową kulę,także troche roboty z tym jest :)
moja kula będzie chyba olbrzymem,gdyż zaszalałam z rozmiarem -jeden płatek kwiatka zrobiłam z kwadratu o boku 21 cm. :D


Pozdrawiam i dziękuje za komentarze :)

A ! No i zapomniałabym , liczba moich obserwatorów osiągnęła magiczną liczbę 100 ;)) ,więc niebawem pomyślę o jakimś candy z tej okazji :)

14 komentarzy:

  1. Elu, kwiatki bardzo ładne! Też postanowiłyśmy spróbować z origami, choć nasze doświadczenia są zerowe :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widze zmiane kolorkow;) na pewno pobawie sie w robienie kwiatuszkow zapowiada sie niezla zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu muszę się pochwalić że już kiedyś taką kulę udało mi się zrobić;miałam tylko kłopot w jej sklejeniu-wyszła trochę krzywa ale i tak piękna jak dla mnie;pomagała mi też córcia,która ręce ma wprost stworzone do składania i zginania karteczek:)Elu ale Ty rzeczywiście stworzysz giganta;czekam na rezultaty,być może mnie zainspirujesz do stworzenia takiej ogromnej piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jakie śliczne kwiaty :)aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że kurs jest czytelny ...piękny jest ten niebieski kwiatuszek, czekam z niecierpliwością na efekt końcowy... pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu i Aniu, myślę,że warto spróbować ,ja juz nie mogę sie doczekać jak bede miała gotowa kulę :)
    Czarownica- to jest fajna zabawa :)
    Iwonna - ja właśnie obawiam się troche tego sklejania ze względu na duzy rozmiar :)
    Paulka -dzieki :)
    IQ7 ,kwiatek w rzeczywistości jest biały ,to ja jak zwykle coś pomieszałam jak chciałam wyostrzyć zdjęcie ,też nie mogę się doczekać całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu oddałam właśnie przed chwilą swój głos na zawieszkę,muszę napisać,że ciężko było,bo każdy dzwoneczek ma swój niepowtarzalny urok,ale musiałam się na któryś zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie dziwię się, że podgląda Cię tyle osób;-) Gratuluję tylu fanów:-) Pozdrawiam cieplutko
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu ciekawy pomysł pokazałaś. Ładnie te kwiatki wyglądają. Całość pewnie jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dosia,Lusi,Agnes -dziękuję :)
    Iwonna -wiem jak ciężko się zdecydować ,bo sama miałam z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba w tym raczkuję,a Twoja kula pewnie będzie zachwycająca,juz same kwiatki pięknie Ci wyszły,a całość znając i obserwując Ciebie na pewno perfekcyjne wyjdzie,pochwal się,pa,powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kwiatki, naprawdę:)Życzę powodzenia do dalszych prac.www.ewarthome.blogspot.com promujcie mojego bloga i komentujcie prosze ze względu na małą oglądalność

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...