piątek, 18 lutego 2011

Co z tą wiosną ?

Wzięłam sie i ja za zaklinanie wiosny ,ale coś mi chyba nie wyszło , bo zamiast wiosny przywołałam zimę ;) Wstałam rano,wyjrzałam przez okno,a tam biało .Dlaczego śnieg zawsze pada w nocy i mnie zaskakuje ?
A wracając do tematu ;)coby tę wiosnę przywołać ,uszyłam kwiatuszki na patyczkach i teraz ozdabiają moją doniczkę z bambusem .W domu od razu bardziej wiosennie :)





Nie dosyć,że z tęsknotą wypatruję wiosny,to jeszcze nie mogę się doczekać Wielkanocy;)
Z tego powodu powstały pisanki ( ciut za okrągłe jak na jajka ) i zajaczek ,a wszystko to na patyczkach ;)




Nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem kolażu ze zdjeć ;)
Ślę pozdrowienia :)

31 komentarzy:

  1. hmm widze ze wielkanocne przygotowania juz trwaja;) zajaczek, jajka oraz kwiatiuszki bardzo ladne:) moze i ja tez cos zaczne przygotowywacv;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie... wiosna już niedługo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolaż, wygląda jak kartka wielkanocna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę ... chyba czas zmalować jakieś kurczę :D aż sprawdzałam kiedy Wielkanoc bo dużo blogów już działa w tym temacie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaklinaj, zaklinaj... może przestanie się po polach włóczyć i przyjdzie szybko! My też już tej szarzyzny mamy dość. Wszystkie prace piękne! I już takie świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, powiało wiosną :] Śliczne kwiatki :)
    A zajączek i jajca - fajniutkie i kolorowe :)
    A kolaż ze zdjęć nadawałby się na kartkę świąteczną :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie slicznosci u ciebie:)))chyba tez musze sie wziasc za ozdoby wielkanocne:P
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Sylwią kolaż wygląda jak piękna karka wilkanocna:) Cudne ozdoby wilekanocne szczególnie królik:) Może na dziełania czarów na wiosnę trzeba troszkę poczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. DROGA ELU:
    Popatrz tylko,jak to Ci sie udalo-to 'zaklinanie wiosny'-Jesli prawdziwa nie chciala przyjsc-to ja Sobie po prostu uszylas:-)
    Przepiekne sa te kwiatki:-)
    Wielkanocne ozdoby tez swietne - i zajaczek i pisanki.
    -Pozdrawiam Cie cieplutko-Halinka z -niestety znow zimowej Danii-

    OdpowiedzUsuń
  10. wielkanocne ozdoby swietne ale kwiaty podbily moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kwiatki:)
    Zawiało wiosną no i oczywiście Wielkanocą...i tak trzymać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatki sliczne, pisanki wygladaja apetycznie, troche jak lizaki hihi, ale zajaczek jest perfekcyjny!!
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chyba zostawie kwadraty i sie wezme za zajace, kroliki, kurki, kurczaki i jajka swiareczne... u Cibie na blogu normalnie wiosna
    P.S. bardzo mi sie podoba Twoj zegar na blogu :)
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do Londynu,tu wiosna pelna geba :D a ja ciagle sie zastanawiam co by tu na wielkanoc wymyslic za ozdoby ;/Twoje sa pierwsza klasa !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. oj wiosna wiosna, i tak u ciebie zielono i nawet Wielkanoc się zbliża, aż czuć że to już blisko, prawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda,cuda!
    Za mną też ostatnio chodzą takie szyte kwiatuszki :)
    Strasznie mi się takie kolaże podobają,ale niestety nie potrafię ich robić:(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Nio, nio kolorowo się u Ciebie zrobiło ;-)
    Szkoda że nie jest tak za oknem ;-( u mnie pada śnieg, jeszcze trochę i wpadnę w depresję ...
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj właśnie widziłam takie kwiatki w Nanu i myślałam, żeby takie uszyć :) A jaja - po prostu SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. prześwietnie ci wyszły- ściągną wiosenkę

    OdpowiedzUsuń
  20. Marlen,może faktycznie trzeba poczekać :)
    Halinko,a wiesz,że od tej strony na to nie spojrzałam ,grunt to myśleć pozytywnie :)
    Basiu,dobrze wiedzieć ,że jeszcze komuś sie skojarzyło z lizakami ,bo myślałam ,że tylko mi się wszystko ze słodyczami kojarzy ;))
    Mcdulka,Ty już nic nie zostawiaj,kończ te kwadraty ,bo ciekawa jestem efektu ;)
    Majowa,zazdraszczam Ci tej wiosny ;)
    Aga,a u mnie dziś to już totalny powrót zimy ;(
    Kasia,miałam okazje być kiedyś w tym sklepiku ,cuda tam mają ;)

    Wszystkim Wam dziewczyny dziękuję że zechciałyście skrobnąć słówko u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne wiosenno- wielkanocne cuda,tak Elu masz racje chyba pora zacząć przygotowywać ozdoby świąteczne, pozdrawiam cieplutko Żania

    OdpowiedzUsuń
  22. Super Wielkanocne ozdoby. A umieszczenie ich na tyczkach to genialny i praktyczny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak mi wiosną i Wielkanocą zapachniało ;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Same śliczności u Ciebie,a kwiatki mnie oczarowały

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne te kwiatuszki! Aż pachną;)) Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. No jak zwykle pięknie tutaj u Ciebie:) Mam w planach uszycie takich jajeczek, ale proszę Ty wyprzedziłaś wszystkich:) Zdolniacha jedna;) Pozdrawiam Cię serdecznie. I nie martw się wiosna kiedyś Cię zaskoczy tak samo jak ten śnieg;)))))

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie tworki śliczne ,ale ten zając najlepszy.Super prace.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kwiatuszki urocze, delikatne i wiosenne...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie również powolutku, powolutku wkracza nastrój wielkanocny :)
    Śliczny ten zajączek
    Dziękuję za wspaniałe komentarze
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...