środa, 5 stycznia 2011

nowa odsłona poduszek,

Witajcie,

Moje poduszki wreszcie sie doczekały nowych poszewek .A czekały długo,bo jakoś nie miałam na nie pomysłu,az wreszcie wczoraj tak zaczęłam sobie kombinować i powstały takie kwiatuszkowe:))pasujace do wnętrza i w kolorach jakie lubię :)

Ciekawa jestem,która bardziej Wam się podoba ,ta z dużymi ,czy ta z małymi kwiatkami ? ( o ile w ogóle sie podobają ) :))



zbliżenie na detale :)


I ostatnie zdjęcie -dwie poduszki obok siebie
Z tyłu maja tasiemke do zawiązania,ale zapomniałam zrobić zdjęcie:)

26 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o mnie do do gustu przypadła mi za z dużymi kwiatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie soba pomysły bardzo się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są ładne, ale chyba jednak bardziej ta z mniejszymi kwiatuszkami, jest delikatniejsza :) Jak widać to co się komu podoba to rzecz gustu, a o gustach - jak wiadomo – się nie dyskutuje ;) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obie :) Ale jeśli miałbym wybierać, to stanowczo ta z mniejszymi :D
    Co do kolorów, to też takie "moje" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troche bardziej podobaja mi sie male kwiatki, ale duze tez sa fajne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne poszewki, obie jednakowo mi się podobają ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są fantastyczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszy rzut oka, ta z większymi kwiatkami. Jednak po obejrzeniu po raz wtóry i trzeci ta z małymi bardziej mi się podoba;-)
    Uczę się nie osądzać po pierwszym spojrzeniu;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie sa bardzo piekne!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne podusie! Obie są piękne, idealnie do siebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  11. obydwie są urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, ciesząc się, że do Ciebie trafiłam. Podusie cudne, osobiście ciut bardziej wolę te małe

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby dwie są wyjątkowe i oryginalne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Podusie jedna jak i druga piękne;)kolorki bardzo dopasowane;)bardzo przypadły mi do gustu:)
    Pozdrawiam_Iwonna

    OdpowiedzUsuń
  15. Podusie piękne, ale najbardziej podoba mi się pomysł z małymi kwiatuszkami, śliczne... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O rajciu, cudne! Ta z małymi kwiatkami- moja ulubiona. Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Łaaał, te poduszeczki są świetne. Marzę o nich od teraz!
    ps. Dziękuję za udział w candy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduszeczki są śliczne. Obydwie. Bardzo ładnie wyglądają jako komplet i myślę,że tak powinny występować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mysle, ze fajnie, ze nie sa takie same, ale idealnie do siebie pasujace!!! Sliczne! Piekna robota!! Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne podusie.poprostu sliczne,pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. poduszeczki fantastyczne :))

    gratuluję :)

    dziękuję, że zechciałaś dołączyć do nas :)) ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. poduchy mi sie bardzo podobają. Mam w głowie pokój po remoncie bezowo brązowy a te poduchy w sam raz w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie śliczne, choć mi osobiście mniejsze kwiatki podobają się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwyciły mnie Twoje poduszki,są bardzo piękne i niespotykane.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...