sobota, 29 stycznia 2011

maleństwo a'la biscornu , buciki i lodówka .

Mcdulka zaprosiła mnie do zabawy "pokaz swoja lodówkę " ,no i nie mam wyjścia ;)
Lodówka ma ;) jest dosyć ubogo udekorowana,bo wisi na niej tylko plan lekcji mojego syna ,oraz jego zdjęcie jak miał bodajże 3 lata. A,no i bałwanek ,którego zapomniałam schować razem z ozdobami świątecznymi i został biedak ;)
A zasady sa takie :
1.zrób zdjęcie lodówki
2.Zaprezentuj na blogu
3.Zaproś do zabawy następne 3 osoby

Zapraszam :





Ostatnimi czasy uszyłam maleńkie buciki z polaru :)

U Magdy
na blogu można podziwiać maleńkie (bo zaledwie 3 centymetrowe ) biscornu .
Pokusiłam sie o zrobienie mniejszego ,ale nie jest to takie biscornu jak zrobiła Magda , lecz płaskie ,więc nie wiem czy się liczy ;)
Od razu przyczepiłam do telefonu i podoba mi sie ( chyba zrobie jeszcze jedno )



No i to by było na tyle :)




17 komentarzy:

  1. śliczne biscornu. Z doświadczenia wiem,ze im mniejszy przedmiot, tym więcej pracy wymaga;)) Ślicznie wyszło. Buciki urocze, lodówka imponująca. Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak ,wyszywało sie szybko,ale przy łączeniu to myślałam ,że mi ręka odpadnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz wstawie zdj mojej biednie udokorowanej lodowki ;) ciekawy pomysl na zabawe hehe buciki slodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) :) :)
    super,ze lodowkowa zabawa ma swoj ciag dalszy
    pozdrawiam
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne biscornu ;-) a zabawa jaka przy zszywaniu;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. butki polarowe mnie urzekły!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. papucie,jak i maleńkie biscornu śliczniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też myślałam nad takim maleństwem, ale nie wiedziałam jak do tego się zabrać.
    Twoje mini biscornu bardzo mi się podoba. Cudne maleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciczki,jak i maleńkie biscornu śliczniutkie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. ojjj Elu wysoko postawiłaś poprzeczkę z wielkością biscornu:D

    OdpowiedzUsuń
  11. super takie maleństwo ... a na moim blogu wyróżnienie dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. te buciki są cudowne!! Elu podarowałam Ci wyróżnienie. Więcej info na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. buciki przeslodkie !!! pomysl z lodowka tez swietny :D moja lodowka wyglada jak choinka hehehe

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kapciochy!!! Rozkręcasz się Elu, coraz wspanialsze są Twoje prace...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Biscornu super, takie maleńkie :)
    Buciki śliczniutkie :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...