poniedziałek, 17 stycznia 2011

króliczka

Przedstawiam Wam króliczkę ,
powstała dzisiaj i miała być lalką ,jednak zamiast włosów postanowiłam zrobić jej uszy ;)
I oto jest :)



Króliczka ma galotki :

sweterek z kapturem i szydełkową czapeczkę z małym pomponem :




W następnym poście pokażę jak powstaje króliczek od poczatku do końca.
Narazie narysowałam jak ma wyglądać ,teraz tylko zrobić wykrój i do dzieła:)
Oczyma wyobrazni widze go trochę inaczej ,tylko nie umiem przelać tego na papier :)
Ciekawa jestem co z tego wyjdzie;))

23 komentarze:

  1. oj widze,ze masz taki sam problem jak ja, nie zawsze to c o w glowie wychodzi w rzeczywistosci, ale chyba to jest najciekawsze, sam proce tworzenia i ta niewiadomo co to bedzie i jak bedziw wygladalo :)

    Kroliczka rozkoszna, kapturek mnie rozwalil
    Mculka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyczarowałaś cudną Królisię;piękna kolorystyka,sweterek z kapturem śliczniutki,galotki urokliwe...Co tu pisać wszystko piękniusie i dobrze że "matka natura" obdarzyła ją uszami gdyż idealnie do niej pasują:)Gratuluję Tobie Elu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała jest. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny króliczek :)
    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczek uroczy z pod Twoich rączek wyskoczył:)
    A bociek z poprzedniego posta to rozłożył mnie na łopatki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać kolejnego króliczka i chętnie poznam tajniki tej sztuki :) Pozdrwaiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z ciebie świrek:-)przepiekna ta króliczka,pomysł rewelacyjny z tym kapturkiem.
    Moje ulubione pastelowe kolory,co tu gadać-cud miód malina :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczka słodka! A galotki bombowe! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna królisia:) Pieknie uszyta, cudnie ubrana... Wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Króliśka cudna !!!
    Ubranka eleganckie i z pomysłem a majteczki z falbankami rozbrajające !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje ze bede umiala tak szyc jak Ty - przynajmniej w polowie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam króliczki, a ten Twój jest wyjątkowy. Doceniam każdy dopracowany jego detal jak urocze pantalony :) Nie mogę się doczekać twojego nowego dzieła. Prawdziwa z Ciebie dusza artystyczna. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna królisia ;-)) Już nie mogę się doczekać realizacji z następnego ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka słodka :D
    I ten kapturek - rozwalił mnie :)
    Podziwiam za cierpliwość i precyzję

    OdpowiedzUsuń
  15. Powalająca,a kapturek przepiękny nie wiem jak mam Cię jeszcze nachwalić...

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdraszczam talentu szyciowego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przecudny jest,a ubranko to prawdziwe mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  18. napatrzec sie nie moge na to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczności! Co mnie podkusiło, aby oglądać Twój blog przy córci... Teraz będę musiała szyć podobną króliczkę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...