poniedziałek, 31 stycznia 2011

Kostki musujące i wyróżnienie :)

Ostatnio na blogu u Novinki wypatrzyłam fajny przepisik na musujące kostki i skusiłam się ;))
Moje nie sa takie ładne jak Novinki, przede wszystkim dlatego,że nie są kolorowe,bo nie miałam barwnika ;)




A tutaj dowód na to,że musuja jak szalone :)




Dostałam wyróżnienie od Marrgott i od Anuli
Bardzo Wam dziękuję :)

zasady z tym wyróżnieniem związane:
1. Podziękować za wyróżnienie i umieścić link do bloga osoby która Cię wyróżniła
2. Umieścić u siebie logo wyróżnienia
3. Wyróżnić ze swojej strony dziesięć innych blogów, umieścić do nich linki i poinformować o tym właścicieli w komentarzach
A przy okazji wyróżnienia napisać listę rzeczy, które czynią nas szczęśliwymi.

Co mnie czyni szczęśliwą hmm..
Spokojne życie ,
zdrowie najblizszych,
........i słodycze :))

Teraz powinnam przekazać wyróznienie 10 blogom,ale nie sposób wybrać, poniewaz każda z Was tworzy piękne rzeczy i w zwiazku z tym niniejszym przekazuję wyróżnienie wszystkim ,którzy mnie odwiedzają ;)
Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. Zaintrygowałaś mnie Elu tymi musującymi kostkami:)zaraz wpadam na blog u Novinki by podejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że spróbowałaś musujących kostek :) Prawda, że to bardzo proste? A jak przyjemność :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyróżnienia, a kostki super i chyba sama się skuszę wykonać takie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też sprawdzam co one za jedne te musujące kostki i zaglądam na bloga Novinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje!!! A kostki bardzo pomysłowe. Spróbuję i ja:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie te kosteczki:) Trzeba wypróbować!!! Pozdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite! Widzę, że ty też jesteś wszechstronnie uzdolniona. Kostki super musują, pewnie też pięknie pachną i pielęgnują. Gratulujemy wyróżnienia :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O zrobienie takich rzeczy jeszcze nigdy się nie skusiłam. Kostki wyszły Ci super. Jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  9. za wyróżnienie nie musisz dziękować, po prostu na nie zasługujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia!!! i zapraszam Cię do zabawy z kusudamą, pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...