środa, 26 stycznia 2011

Kolejna króliczka,

Pokazuje Wam kolejna króliczkę .Tym razem w kraciastej sukieneczce.
Własnie doszłam do wniosku,że uwielbiam je szyć od czasu kiedy zamiast włosów robię im uszy .
Może "uwielbiam je szyc ",to za dużo powiedziane,bo to dopiero druga taka ,ale niech juz będzie ;))


króliczka ma oczywiscie pantalonki :)


A teraz coś na osłodę życia ;) wieki temu kupiłam foremki do robienia rurek.Jest to bardzo proste,poniewaz wystarczy kupic ciasto mrozone,pociac w paski,nawinąc na foremki i voila ;)


Tak wyglądają zdjęte z foremek ,niektóre trochę sie przypiekły,ale nic to :)


A oto efekt końcowy-rurka wypełniona bita śmietaną .Zdjecie nie jest doskonałe ,ale nie poprawię ,gdyż nie ma juz rurek ,zniknęły w jakiś magiczny sposób;))
Wszystkim komentującym i obserwujacym bardzo dziekuję ,że do mnie zagladacie ;)

24 komentarze:

  1. królisia jest urocza!
    a rurki wyglądają smakowicie...
    sama poszukuje takich foremek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyjesz takie słodkie króliczki:) A rurki z kremem też piekę takie i są pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna królisia, ale ja bym jeszzce tam jakiś nosek widziała :) a może i nie :)
    a rurki, ło matko ! ślinotoku dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczek świetny !!!!!!!!
    A ciacha... mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna kroliczka:))Ale zes mi apetytu narobila tymi rurkami:P
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam!!! Gdzie mozna dostac takie formy?? Ach do kawki bym takiego jednego, a moze dwa schrupala!!!

    Kroliczek swietny, ale ja tez doszyla bym nosek ;)

    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje Wam,
    Spróbuję nastepnej zrobic nosek ,niech ma,czemu nie ;))
    A foremki to kupiłam kiedyś na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliś tradycyjnie ślicznuisi !!!
    Pantalony rozbrajające !!!
    Rurki wyglądają bardzo smakowicie ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ty jesteś niesamowita!powaliłaś mnie n kolana ta króliczką,zakochałyśmy się z Łucją.Cudowna!i bamboszki,czapeczka,wszystko idealne.A te foremki musisz mi koniecznie pożyczyć!
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Króliczka wystrojona jak mała elegantka, wyszla super :) a na rurki to aż mam smaka :) nie pamiętam kiedy ostatni raz je jadłam ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu ŚLICZNA!!! Już jestem ciekawa, która wersja będzie lepsza - z noskiem, czy bez ?! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta króliczyca! Wszystko dopieszczone do granic możliwości! A te rurki to prawdziwy hit! Prosty sposób, a jaki efekt! Wyglądają pysznie! Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam, mniam... pamiętam, że zawsze z rurkami był niedosyt... a królisia przesympatyczna, uroku dodają jej pantalonki...
    pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna królisia, rurki wyglądają apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Królisia jest słodziutka. Przepięknie Ci wyszła. Uwielbiam króliczki, tak samo jak rurki z bitą śmietaną. Też je robiłam, znikają w mgnieniu oka. Pyszota.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne stworzonka szyjesz, i króliczki i lale, jestem oczarowana:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale z Ciebie zdolniacha!!! Króliś uroczy, tak samo jak moja anielica, którą u Ciebie wygrałam:)A na te rurki to mi już ślinka cieknie:) Pozdrawiam i zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zauważyłam, że już u mnie byłaś, no to dziękuję za odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ...ale nie zostawiłaś komentarza pod postem, a banerek mojego candy masz;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ela, zapraszam na wyzwanie lodowkowe
    szczegoly w poscie http://princessiprincesa.blogspot.com/2011/01/lodowkowe-wyzwanie.html?showComment=1296220851248#c994140073668876034

    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna i sympatyczna Królisia ;-)) a rurki... ślinka mi pociekła ;-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczna ta kroliczka! Bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj mi też się królisie spodobały:)Dziękuję za wpis u mnie na blogu, dzięki temu mogłam Cię poznać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...