czwartek, 20 stycznia 2011

jak powstaje królik,fotorelacja;))

W poprzednim poście pokazywałam rysunek królika,a dzisiaj pokażę Wam jak powstawał ;)



Na podstawie rysunku zrobiłam taki wykrój :

Zaczynamy:
Szyjemy łapki i uszy .W uszy wkładamy piankę ,coby były sztywniejsze;)Łapki wypychamy,
Niestety zapomniałam zrobić zdjęcie nóg królika:)




Szyjemy korpus,nie zapominajac o wszyciu uszu .Ja zapomniałam i musiałam pruć ;)
Wywracamy na prawą stronę ,wypychamy i zaszywamy otwór.




Jeszcze bez łapek ;)
Doszywamy łapki (górne i dolne):




Jeszcze tylko sukieneczka:


I królik gotowy :




Ciekawa jestem czy Wam sie podoba ,no i czy choć trochę przypomina tego narysowanego :)

44 komentarze:

  1. Rewelacja! Przepiękna królisia. Z ładnej krateczki ją uszyłaś. Ma prześliczną sukienkę, kokardkę i słodki nosek. Ma się ochotę ją przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt w łatwy sposób :) Od tego z rysunku różni się tylko większymi uszami:P
    Elu, oby więcej takich szybkich pzepisów :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczek swietny:) dzieki Twojej fotorelacji moze uda mi sie w koncu cos uszyc;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak :)
    Gratuluję pomysłu i chęci wykonania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna Panna Króliczka! Kursik bardzo czytelny, co nie zmienia faktu, że ja szyć nie będę nawet próbować, bo nie mam maszyny :D i talentu do szycia chyba :D a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super,ze zamiescilas kurs kroczek po kroczku, bardzo przydatna sprawa
    kroliczka podobna do rysunku i owszem, rzeklabym nawet ze ladniejsza od projektu na papierze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER!!!!! sliczny kroliczek:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra króliczek :):):)
    Wyglada duzo lepiej niż na rysunku!
    Bardzo podoba mi sie Twój kurs aż chce się takiego króliczka stworzyć

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna królisia!!! Wg mnie duzo ładniejsza od projektu!

    OdpowiedzUsuń
  10. "Przepis " na królika w kratkę super !!!
    Może i ja się skuszę na uszycie Go ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Super !! Ładniejsza od wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. akurat dziś trafiłam na Twój blog i odrazu na taką cudną królisie w dodatku z instrukcja jak się taką tworzy,jestem poprostu zachwycona, zabieram się za oglądanie pozostałych prac

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka slodka krolicza panienka :) uwazam ze wyszla wprost perfekcyjnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Eluniu śliczny ten króliś naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie Ci to wyszło lepiej niż na rysunku:)
    Może w najblizszym czasie skusze się na skorzystanie z tej instrukcji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. PIĘKNY TEN KRÓLICZEK- a i pomysł z fotorelacją wspaniały:))
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i na moje candy:http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny i taki rozbawiony:)
    Pozdrawiam:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. no rewelka, taki sympatyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW..poprostu genialny:))Masz prawdziwy talent:))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. króliczek stworzony do przytulania,mnie najbardziej rozczuliła sukieneczka,a pomysł genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kröliczek przepiekny-ladniejszy niz na obrazku!!
    No i ta lekcja pokazowa-SUPER sprawa!!!!!
    Lubie do Ciebie zaglädac!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej hej Eluniu, kroliczek przecudny i super, ze zamiescilas instruktarz;-) moze sie przydac jak najbardziej. Osobiscie uwazam, ze ten uszyty jest sliczny i duzo slodszy niz ten narysunku, wiec jesli takie bylo zamierzenie to zrealizowane w 100%, pozdrawiam cieplutko, Zania

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten króliczek jest przecudny. Na pewno właścicielka Jego będzie zachwycona, ja bym była. Szkoda, ze nie mam maszyny bo sama bym spróbowała zrobić według Twojego instruktarzu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie jakoś tak ekshibicjonistycznie królik najbardziej spodobał się w wersji gołej.
    Co nie znaczy,że z ubraniem mi się nie podoba :)
    Czekam na następne tak wspaniałe dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  25. No w Twoim wykonaniu to było takie proste:) Gdybym ja miala uszyc cos z mojego rysunku to najpierw musialabzm sobie instrukcje dokupic! Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  26. A zdradź czym wypychasz te zwierzaczki ????

    OdpowiedzUsuń
  27. Wypycham je tzw.włóknem poliestrowym ,które jest w poduszkach ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Królisia jest przepiękna.... A najfajniejsze w całym projekcie jest to, że od początku do końca zrealizowałaś go sama, uszyłaś ją wg.własnego pomysłu. Wszystkim tym, którzy, tak jak Ty, chcieliby być we wszystkim samodzielni, ale są przeświadczeni, że to zbyt trudne, pokazujesz, że wystarczy uwierzyć w swoje możliwości twórcze.
    Pewnie Tone Finnanger zaczynała w podobny sposób.... Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kapitalnie opracowane sa Twoje kursy,królik cudny

    OdpowiedzUsuń
  30. F A N T A S T Y C Z N A !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba tylko u Ciebie tak to szybko i miło i bezproblemowo "samo" się szyje!!!!

    Ja podziwiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. O rany jaki cudny ten Twój króliczek!:) Tylko przytulać go by się chciało:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ...ale Ty jesteś zdolna, od projektu do wykonania, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudności ;)

    dzięki za instrukcję, bardzo chętnie spróbuję takiego zrobić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. super króliczek spróbuje takiego uszyć, dzieciaki byłyby zachwycone, bardzo chętnie uszyłabym też jakąś lalę, ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać, może jakiś mały kursik, tylko coś naprawdę prostego, bo jestem początkującą szwaczką- a raczej zszywaczką, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. ojej niby tak prosto się robi ...ciekawa jestem ja mi wyjdzie bo jest taki śliczny że sobie spróbuje coś takiego zmajstrować..może aniołka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...