niedziela, 2 stycznia 2011

Candy -wyniki

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników candy.Jestem bardzo miło zaskoczona,że aż tyle chętnych osóbek się znalazło,dzięki temu odwiedziłam mnóstwo blogów i musze Wam powiedzieć ,że piękne rzeczy tworzycie :)
Przepraszam za jakość zdjęć ,ale nie chciały się lepsze zrobić :)
A teraz do rzeczy ;))



Anioła i hafcik wygrywa Monka



Nagrodę nr.2 czyli woreczek i etui wygrywa Paulka



Gratuluje dziewczyny i proszę o Wasze adresy na @

Wszystkim biorącym udział bardzo dziekuję i zapraszam na następne candy ( tak sobie myślę,że może jak liczba obserwujących mojego bloga przekroczy setkę :))

17 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn!!!Zacząć Nowy Rok od takiego prezentu-bezcenne :-)
    Może następnym razem i do mnie uśmiechnie się szczęście
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczyną :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczesciar!!!!

    JA bede czekac grzecznie na nowe candy u Ciebie ;)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla wylosowanych :)
    Dzięki za zabawę
    Pozdrawiam i życzę najlepszego na Nowy Rok
    Elżunia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wylosowanych ;-)) Tobie dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Szczęściarom!
    Pozdrowienia od rózanego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wylosowanym, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i siem nie udało...
    Gratuluję dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę - wylosowanym gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za zabawę! Gratulujemy zwyciężczyniom, choć serce krwawi, że to nie my ;) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wylosowanym dziewczynom! szkoda że mi się nie udało :( dziękuję za zabawę i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo, bardzo się cieszę:)) Strasznie chciałam przygarnąć tą piękność dla mojej Hanci:)) Dziękuję serdecznie za zabawę!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to może w następnym się uda, bo to chyba szybciutko będzie - lecisz jak burza :)Gratulacje dla wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygrywającym. Mam Pytanie: Gdzie można kupić takiego samego Twojego różanego aniołka?:-) Sprzedajesz je gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
  15. smutno mi:( taka cudna lala... ale dziewczynom szczerze gratuluję, są Wielkimi Szczęściarami:)
    A Tobie życzę Szczęścia w Nowym Roku i spełnienia marzeń:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Поздравляю победителей.
    Спасибо за розыгрыш.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...