poniedziałek, 13 grudnia 2010

Woreczkowo i masosolnie :)

Ostatnio "wzięło " mnie na woreczki na bieliznę .
Wszystkie maja w środku podszewkę ,
Nieskromnie powiem,że jestem zadowolona z efektów :)












Teraz moje pierwsze próby lepienia z masy solnej .Zrobiłam,a w zasadzie zrobiliśmy,(bo miałam pomocnika) tak mało,bo prawdę mówiąc myślałam ,że się nie uda,no ,ale cos tam wyszło :)
Tutaj przygotowane do suszenia :
Po wyschnięciu potraktowałam je złotym sprayem ,bo tylko taki miałam w domu,



No i to juz naprawdę koniec robienia ozdób choinkowych w tym roku :) tak myślę :)

11 komentarzy:

  1. No i fantastycznie,widzę,że wena nie opuszcza,tak trzymać!Woreczki jak zwykle urocze,a ozdoby z masy - już widzę jak się pięknie będą mieniły na drzewku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie musisz być skromna, bo woreczki są naprawdę super!
    Ozdoby z masy też wyszły śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczki świetne !!!
    Zawieszki - solniaczki napewno będą się pięknie prezentowały na drzewku !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem nieskromnie przyznaję, że woreczki są świetne, zwłaszcza ten pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. woreczki prześliczne ! musze sobie uszyć taki przydaś :) pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie w 100% z poprzednimi wypowiedziami:) woreczki cudowne, ozdoby rowniez:) moze i ja kiedys sprobuje zabawic sie w to;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku jaki piekne woreczki, zwlaszcza ten rozany bardzo mi sie podoba! A solniaczki tez mnie kusza, ale w tym roku juz sobie dam spokoj, choinka zostala ubrana dwa dni temu.
    Pozdrawiam cieplo z Italii
    nowa na Twoim blogu:
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Woreczki cudowne.1
    Najbardziej podoba mi się ten różany, z wiadomych względów ;)
    Zawieszki po prostu świetne!
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Woreczki rewelacyjne !!!! ozdóbki także cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne robisz rzeczy, widać że masz duszę artysty. Odwdzięczam się za miły komentarz.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz jestem u Ciebie. Cudne są grube śpioszki, a woreczki rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...