środa, 22 grudnia 2010

Choinka i życzenia :)

Witajcie,

Wczoraj ubraliśmy choinkę i nareszcie tak naprawdę poczułam ,że swieta juz za chwilę :)
A na choince jest wszystko ,co możliwe i pełna gama kolorów,no i ten zapach w całym domu !

Mam nadzieje ,że uda mi się zamiescic ten post ,bo mam straszne problemy z internetem i nawet nie moge Waszych blogów odwiedzic :(-mam nadzieje,że jutro się to zmieni .






I jeszcze papierowa szopka :)
To już ostatni post przed świętami ,i dlatego chciałabym Wam życzyć zdrowych i pogodnych świąt ,spędzonych w ciepłej ,rodzinnej atmosferze i oczywiście mnóstwa prezentów pod choinką :)

20 komentarzy:

  1. Wesołych świąt Elu. Ja dopiero dzisiaj ubrałam swoje choinki. Jeszcze parę dekoracji powieszę i już będę usatysfakcjonowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas dopiero wieszamy ozdoby, dzisiaj było pierniczkowanie, a jutro choineczka.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aby Święta były wyjątkowymi dniami w roku,
    by choinka w każdych oczach zalśniła blaskiem,
    By kolacja wigilijna wniosła w serca spokój
    a radość pojawiała się z każdym nowym brzaskiem.
    By prezenty ucieszyły każde smutne oczy,
    by spokojna przerwa ukoiła złość
    By Sylwester zapewnił szampańską zabawę,
    a kolędowych śpiewów nie było dość!

    ___________< o >
    __________(*o*@/")
    _________o`* o.@*o`.
    ________.' '*Q o *o@
    ________( () o*o* @ o'.
    _______.-' o *0_Q.-'-;*o)
    _______.' 0 Q @0@ ()* `-.
    ______* @ o*o @. ‘Q * o )
    _____o`-...-@""-Q '-~@'`0*.’
    _____.'` @ Q * 0*’Q. ‘ @`-.)
    _____*.' o . @* '-@‘o’’Q.*-oQ’.
    ____* @ * ._()__0*Q.~-' @ ()* `
    ____(o () * o* Q'._@_Q o ()’´´*.'.
    ___o'-.-' @`--._ @’* Q *.@-* * ``-.
    ___.-' @ _Q_.-'~'-. @ ´()`-*@.o’Q’
    __.' @* o ..-' * o *.@ * 0 *@oQ`) o*'
    _* 0.-~@-._Q * 0 * ~. Q _.~@-.*_0_.'
    _'._@ * o () '-._@__0__@_.-'Q o . '-.*
    _;--@' 0‘Q * Q o *@ * 0‘ o @ *'-*.o
    _.o-' * ‘ '._@__* .Q.~ @- . 0 () Q @ *'.
    _* @ *‘ o * @ _.''Q~o..__@__.--'`@--.*
    _;'-.__@_Q . 0 () oQ * o*♥.*•.¸♥¸.•*♥
    _____________$$$$$
    _____________$$$$$

    życzy Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Elu ja rowniez zycze Ci Wesolych Swiat i szczesliwego, zdrowego i spokojnego Nowego Roku!
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu!!! Radości i niezapomnianych chwil w te wyjątkowe Święta... oczywiście mnóstwo prezentów pod choinką!!! pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!
    Właśnie do Ciebie zajrzałam i...postanowiłam zostać na dłużej;-)
    Serdeczności świąteczne ślę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz dobrze, że już masz ubraną tak pięknie choinkę. Ja Czekam na ostatnią chwilę czyli na dzień jutrzejszy.
    Życzę wspaniale spędzonych świąt w rodzinnej atmosferze:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna choinka i cudna szopka:))Elu z okazji świąt Bożego Narodzenia-...optymizmu i uśmiechu,leniwie płynącego czasu z najbliższymi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za życzenia i ja również życzę zdrowych i spokojnych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :-)

    P.S. Przepiękna choinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnych i radosnych Świąt ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za życzenia :) Tobie również zdrowych i wesołych Świąt, wielu prezentów i spokoju ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje Tobie za zyczenia! Sciskam Ciebie swiatecznie z kolenda w tle!! Niech te Swieta beda dla Ciebei magiczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych i spokojnych świąt w rodzinnej atmosferze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt !!!
    życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Замечательная елка,превосходный вертеп.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczną miałaś choinkę i szopkę cudną!
    Zapraszam w moje skromne progi:)
    http://tworczelapkiangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...