czwartek, 2 grudnia 2010

Candy powitalne :)



Bardzo spodobało mi się to "blogowanie",widzę,ze jest tutaj mnóstwo przesympatycznych osób i w zwiazku z tym postanowiłam zrobić powitalne candy ,na które serdecznie zapraszam wszystkich -tych co maja bloga i tych co nie mają;

Będą nagrody dla dwóch osób.

W skład nagród wchodzą:

1.Woreczek na bieliznę ,




2.Anioł ( ma ok.65 cm wysokości)




3.etui na podpaski,




4.Wyhaftowana taka oto panienka:




Nagroda nr.1




Nagroda nr.2


Zasady:


1.Zostaw komentarz pod tym postem,

2.Zamieść na swoim blogu informację o candy ze zdjęciem .

3.osoby które nie maja bloga,a chcą wziąc udział prosze o zostawienie w komentarzu swojego e-maila,

4.Candy trwa do 01.01.2011 r. losowanie będzie 02.01.2011 r.



Serdecznie zapraszam :)mam nadzieję, że znajda się chętni :)







117 komentarzy:

  1. Pewnie !!!
    Ja już się zapisuję ;-)
    Na anielice to ja zawsze chętna jestem ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu! jam chętna! a można wybrać sobie potencjalną nagrodę ? bo ja bym chciała bardzo bardzo nagrodę nr 2! woreczek na bieliznę jest świetny ale gadżet nr 3 to normalnie strzał w 10! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. O to i ja stanę w kolejce, zapraszam również na cukierasy do siebie.
    Gadżet nr 3 jest po prostu genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja też się ustawię,a co!Jeżeli jakimś cudem szczęście uśmiechnęło by się do mnie,to poproszę aniołka - oczywista rzecz jasna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Elu,
    oczywiście ja też jestem zainteresowana.
    Wolę Anioła, jest przepiękny...

    W totka jeszcze nic nie wygrałam...ciekawe czy tutaj mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez chętnie przygarnę woreczek na bieliznę ;) Choć i aniołem nie pogardze ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda! No ja oczywiscie sie zapisuje!!!!!! Super prezenty!!!
    acha23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem bardzo chętna. Eluniu kusisz kobietko, kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest candy na bogato!!! szok ile cudności rozdajesz :) Ja bardzo chętnie stanę w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to i my zapisujemy się na to piękne candy :) Pozdrawiamy cieplutko w ten zimowy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też się zapisuję. I zapraszam na moje candy bez haftu do 11.12 - www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności rozdajesz Elu
    oczywiście ustawiam się w kolejce:0)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Znajdą się, znajdą ;) zgłaszam się i ja. czyżbym była 13?!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj jakie śliczności:)
    Zgłaszam się z ogromną przyjemnością:)
    Zaraz ogłoszę światu o Twoim candy:)
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuuuudne:)))stawiam się:))))
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne :) pierwsza nagroda - coś dla ducha, druga - coś dla ciała ;) bardzo mi się podoba pomysł z etiu :)
    Więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Ania
    frytka-81@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękności z etui mnie powaliło:D ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiej Anielicy ktoś by nie chciał ? Też pytanie. Musiałby być głu.. Więc staję w kolejce. Powodzenia :)
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też staję w kolejce :-)

    http://katarzynap.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  20. Здравствуйте,а можно в очередь на обе(простите за наглость),но они обе такие аппетитные.
    Witam, jak można z kolei po obu stronach (przepraszam za arogancję), ale oba są pyszne.

    http://wwwdomovenok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw numer dwa jest genialny piękne to etui :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze chciałam mieć taki woreczek podróżny na bieliznę, więc chętnie wezmę udział w losowaniu. Pozdrawiam serdecznie.
    Daszka.dicant.net

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja mimo wszystko na anielinkę sie zapisuję:)
    ślicznajest:)
    pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie się wszystko podoba, bo śliczne rzeczy na powitanie przygotowałaś! Fajny prezent na rozpoczęcie nowego roku :) Dołączam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A mi też ię wszystko podoba. A najbardziej etui na podpaski. Rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miło Cię poznać, Elu. Jestem tu pierwszy raz i podziwiam sobie. Jaka piękna wysoka Anielina. I woreczek cudny i haft i to co by mi się baardzo przydało w pracy ;-) Zgłaszam się więc ochoczo.!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne!Zgłaszam się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie piękne prezenty rozdajesz. I jak tu nie zapisać się :)
    Pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  30. Staję grzecznie w kolejce i czekam na swoje szczęście.
    Pozdrawiam
    elciad@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Jake cudowności, i ja się zapisuję. Zapraszam rownież na moje candy, również debiutanckie. Pozdrawiam. Ishin

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzień Dobry

    Już skrzydełka mi odlatują gdy widzę jakie cuda tutaj losują.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem zakochana w Twojej Anielince! :)
    Jest cudna!
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  34. ja tez sie zapisuje:))) slicznosci tworzysz:))
    pozdrawiam Asia
    http://asia-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Anioł i Panienka są cudne, a woreczek zabawny i uroczy. Się piszę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Etui na podpaski - fantastyczny pomysł :) może coś mi się uda skubnąć w tym candy więc się zapisuję. ;) ZApraszam też do siebie: wawrzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, hej

    czy znajdą się chętni? przy takich przecudnych przedmiotach zapewne będą tłumy :) więc szybciutko zapiszę się i ja :)

    pozdrawiam cieplutko
    Mariola
    mariolagumi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. oczywiscie jestem chętna meduza1406@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie cudne te nagrody, że i ja postanowiłam pierwszy raz w życiu wziąć udział w Candy :)
    Pozdrawiam serdecznie! aniakrol@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Wonderful work! I love it!
    Welcome to my blog!

    http://coraline-coralinesdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Elu! oczywiście, że ustawiam się w kolejce - candy jest przepiękne a zwłaszcza anioł,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Może chociaż raz mi się poszczęści. :)
    Zapisuję się i pozdrawiam.

    marwa3576@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecudne nagrody :) oczywiscie zapisuje sie:) Pozdrawiam i zycze udanego blogowania (baaardzo wciaga, przekonalam sie o tym hehhe) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. worek na bieliznę i etui na podpaski to niesamowicie oryginalny pomysł! jestem w szoku i z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chetni na candy zawsze się znajdą ;o))
    Miło tu gościć ;o))

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny pomysł z tym etui na podpaski:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też zapisuję się na śliczne cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Swoim wpisem rozpoczynam druga piecdziesiatke, a wierz mi ze bedziesz miala jeszcze cale mnostwo chetnych, wiec chyba szans nie mam, ale ciesze sie ze Cie znalalzlam, bo podoba mi sie tutaj i jest cale mnostwo orginalnych ideii, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj Elu:)
    Nagrody naprawde piekne-wszystkie!!
    Staje w kolejce i napewno nie bede dlugo ostatnia:)
    Milo u Ciebie bede tu zaglädac z przyjemnoscia:)

    Zapraszam do mnie na candy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Super!!Jednego Aniola juz mam ,na drugiego czekam w "locie",,,,a wiec trzeci do kompletu ,byloby prtzepysznie.Ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja też się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. cudne rzeczy rozdajesz,może mi się uda,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Super candy chętnie się przyłączę do zabawy ;).

    OdpowiedzUsuń
  55. Chociaz jestem nowa na twoim blogu i nie wypada tak od razu sie rzucac na cukierki, ciezko mi sie oprzec i jednak sie zapisze, moze mi sie akurat poszczesci. Aniol w rozanej spodniczce jest piekny, a jesli zajrzysz na mojego bloga to zobaczysz, ze kocham Tildy i mam ich kilka, mimo, ze nie umiem szyc. Nagroda nr 2 tez jest warta "grzechu":-)
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  56. normalnie na takie prezenty nie można się nie zapisać...Ja jeszcze nie mam swojego tildowego Aniołka...ale jak znam życie to zaraz ze 200 chętnych będzie, ale co tam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. wspaniałe pomysły na nagrody

    jestem bardzo chętna na przygarnięcie tych wspaniałości :)


    http://issolaaaa.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  58. cześc-fajne candy powitalne;))) chetnie sie zapisuję;))a laleczka pieknie wkomponowałaby sie w dekoracje z moimi poduchami;)))zapraszam do mnie na chwile wytchnienia;))

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystko śliczne, ale etui jest genialne :) Stoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie cudeńka :) a Anioł bajka :)
    Zapisuję się do tej długiej kolejki, może trochę szczęścia złapię ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  61. Może i mi się uda wygrać anielicę dla mojej malutkiej Hanci:) Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Widzę że chętnych to już się sporo znalazło:)
    spróbuję i ja:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. u mnie candy skonczylo sie, niestety, wczoraj, wiec moge zaprosic dopiero na blizej nieokreslona przyszlosc, ale z checia przystapie do twojego
    pozdrawiam serdecznie
    Dosia

    OdpowiedzUsuń
  64. No mam nadzieje że tym razem coś z tego będe miała. Wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Oj marzy mi się, taka anielica:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Anielica śliczna, hafcik uroczy a i szyciowe fanty bardzo pomysłowe;-)
    chętnie wezmę udział w losowaniu;-)

    OdpowiedzUsuń
  67. co za słodkości ;-))
    Przejść obojętnie nie mogę obok tego woreczka ślicznego ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. zapisuje się i ja :) pozdrawia serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Koniecznie muszę stanąć. Piękne Candy. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też się zapisuję. :)

    kalpana@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Pierwszy raz tu zaglądam do Ciebie i od razu zapisuje się na candy. Bardzo podobają mi się Twoje prace i będę zaglądać do Ciebie częściej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam nadzieję ze to do mnie uśmiechnie się szczęście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Super prezenty :)
    pozdrawiame Kela

    ps zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. witam,zapisuje sie na tildę,piękna

    OdpowiedzUsuń
  75. Super cukiereczki, etui na podpaski powala ;)Aniołek przecudny. Pozdrawiam
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Nagroda nr 2 jest super, świetny pomysł z tym etui. Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  77. Nigdy nie widziałam Tildy na żywo więc najbardziej... Anioł - bardzo mi teraz potrzebny!
    pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wow! Ale super candy! Zapisuje sie koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  79. oh na tyle wspaniałości to jasne że są chętni! ;) i ja też! www.filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Grzecznie w kolejce staję
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  81. oj chętni są, i to ile! ale ja też się ustawiam w kolejce i grzecznie czekam :))

    all-4art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Widzę, że chętnych jest mnóstwo, ale nie zaszkodzi i mnie spróbować szczęścia.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  83. hello! nice candy! I want to play with you...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  84. ustawiam się w kolejce po te słodkie cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  85. POMOCY !!!!! z checia umiesciłabym info o candy, tylko jak ????
    przygodę z blogowanie zaczęłam dwa dni temu i nie wiem jak mam to zrobić. Prosze o info :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Eh jak mi sie marzy wygrac to candy:)!!!
    Ustawiam sie w kolejce po te cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Pozdrawiam świątecznie i staję w kolejce.
    Zapraszam do mnie.
    http://elzunipracereczne.blogspot.com/
    Elżunia

    OdpowiedzUsuń
  88. I ja się zapisuję:) www.avonlea.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. anilica anielska - jest piekna :-)

    OdpowiedzUsuń
  90. Jeejku nawet niewiadomo co by się chciało, wszystko takie piękne i urocze..:) Staję w kolejce, może uda się jakieś cudo dostać.Mój e-mail:agul-agul@o2.pl
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Oj jaka dluuuuga kolejka. Ale jak tu w niej nie stanac kiedy takie slodkosci rozdajesz.

    OdpowiedzUsuń
  92. To ja też, nigdy jeszcze nic cukierkowego nie wygrałam, może się uda.
    misio.uszatek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękne cukierasy i z przyjemnością się zapiszę :)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  94. Przecudowne, śliczne, pasujące do moich klimatów prace. Sama bym lepiej nie zrobiła ;)
    Ustawiam się w kolejeczce i liczę na przychylny los...

    OdpowiedzUsuń
  95. Zapisuję się jeśli można :) . Chętnie zaopiekuję się anielicą :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  96. Same piękności!Zapisuję się !
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  97. same cudeńka i jakie przydatne
    ja bardzo chętnie

    OdpowiedzUsuń
  98. To i ja się zapiszę :)
    Moja strona:
    http://blog.kaniewska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  99. Piękne słodkości, ciuchotko ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam.
    bogusia1711@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. I would like to win something from these beauties.:)

    OdpowiedzUsuń
  101. strasznie długa kolejka! ale bardzo chciałabym spróbować! jak nie piękna panienka, to megaprzydatne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Jeszcze zdążyłam ,wiec się zapisuje -anielica jest boska.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. anielica cudowna trudno przejsc obojetnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Jak ja mogłam przegapić takie candy? Zapisuję się :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Zapisuję się i ja-mam nadzieję, że nie jest jeszcze za późno;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Śliczne rzeczy tworzysz :-)
    Staję grzecznie w dłuuugiej kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  107. Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam...
    Dobrego Nowego Roku!
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  108. Niestety (dla mnie) chętni się znaleźli, bo i jakże takich cudeniek nie przygarnąć
    ja tez mam ochotę, więc w kolejeczce grzeczniutko staję...
    http://anetakam0.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo mi jest miło gościć na Twoim blogu, na który trafiłam zupełnie przypadkiem;-) Bardzo ładne candy, oczywiście zapisuję się i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  110. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,pierszy raz biore udział w takiej zabawie,wszystkie nagrody sa piekne więc nie będe pisała którą chce,poprostu wrzuć mnie do woreczka z karteczkami
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...