poniedziałek, 15 listopada 2010

Jak uszyć sopelek na choinkę

Dzisiaj pokazę wam jak uszyć sopelek na choinkę .
Tak mnie natchnęło na świąteczne ozdoby po tym jak napatrzyłam się na piękne świąteczne rzeczy na innych blogach.
Zaczynamy:)

Składamy materiał na pół i odrysowujemy wzór sopla.
następnie przeszywamy i obcinamy nadmiar materiału,wkładamy do środka piankę ,





Górę sopelka podwijamy na 0,5 cm i fastrygujemy przy samym brzegu,







Mocno zaciągamy nitkę ,





Doszywamy tasiemkę do zawieszenia .





Ozdabiamy jak kto lubi i gotowe :)













13 komentarzy:

  1. łał świetny pomysł, przede wszystkim jak dzieci w domu małe, szklane ozdoby nie maja szans przetrwać do następnych świąt, a takie to nie jedne święta wytrzymają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. elcia,po prostu wymiatasz,rewelacja,nic dodać nic ująć,świetny pomysł na szybką ozdobę,brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, chyba trzeba spróbowac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ękstra pomysł :)
    Bardzo fajnie to wykombinowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł! już wiem co dziś będę robić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje sopelki już gotowe :)
    http://molliksystem.blogspot.com/2010/11/sopelki.html

    dziękuję za kursik :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te sopelki,też zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kuszące :D
    szkoda, że mi szycie tak kiepsko idzie... ale się w końcu nauczę! i uszyję sobie sopelki!

    OdpowiedzUsuń
  9. o cuś dla mnie :) proste jak obsługa cepa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, jaka szkoda, że już po świętach! ale i tak uszyję, żeby miec na przyszłe i żeby pomysł nie uleciał :) cudna inspiraacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i uszyłam, co prawda z innych tkanin

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde(dobre;) słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...